lørdag den 30. juli 2011

Tallerkenrække på skorstenen...

 Her er så min tallerken række til 25 kr, malet, fiks og færdig og den passer så fint i køkkenet på skorstenen.

I denne uge har vi haft fantastisk sommer vejr i Hjørring, det startede i onsdags på Mathias`s fødselsdag og har varet ved lige siden. Vejrudsigten ser endda ud til det fortsætter lidt endnu. Vi er ved og være klar til, at tage imod vores Københavner gæster på onsdag og har stadig 14. dages ferie tilbage. Skøøønt...

Rigtig dejlig søndag og tak for besøget!


4 kommentarer:

Gårdejerinden sagde ...

Sikke et kup! Det ser rigtig godt ud..
God dag

Marianne sagde ...

Fin tallerkenrække - har du mon set min, som bruges til sko?
Jeg har ændret min blog til, at kun inviterede kan læse den. Jeg vil meget gerne invitere dig, så hvis du stadig har lyst til at følge mig, vil du så ikke nok sende en mail på Marianne.helstrup@tdcadsl.dk
Hilsen Marianne

Neverluren hus og hjem sagde ...

Hei!
Kom plutselig innom din flotte blogg via Dittes blogg...og nå har jeg lagt meg til som følger :-)
Jeg har feriert i Lønstrup i nesten to uker, varierende vær, men da vi forlot Egelunds camping onsdag morgen strålte jo solen fra skyfri himmel....og det ser jeg at den har fortsatt med :-)Kos deg med deilig sommervær!
Klem fra Rita

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Hvor er den bare fin og super billigt.
Det er så skønt når man bare laver et kup...
Ha´en dejlig dag.

Knus Susi