tirsdag den 5. juli 2011

Var det den sommer?

 Solbrillerne ligger der og venter... Det gør de, fordi det regner og er gråt. Længsel efter varme, høj sol og dejlige sommeraftener strammer ind. Det er ikke fordi længslen til ferie i varmen kalder, men det gør det danske sommervejr!! Jeg har en masse planer jeg rigtig gerne vil have lavet herhjemme, jeg har dog nået stakittet på terassen, men der er dog flere udendørs ting der gerne skulle have været på plads. Indtil vejret arter sig, må det blive til indendørs sysler:0)
 Se lige her, hvad der står i min stue... Et dejlige billede Mathias engang lavede til mig i skolen:0) han ved vist lige hvilke farver sin mor kan lide...


2 kommentarer:

Elfepigen sagde ...

Uha ja...sådan har jeg det også...NU må det snart være ;)

Knus og kram herfra

Anna Marie sagde ...

Tålmodigheden er godt nok ved at slippe op mht til sommeren, men men mon kke den kommer :-)
uh, hvor er det nogen lækre æsker solbrillerne hviler på, er det mon Greengate og er de fra i år?
God sommer fra Anna Marie