søndag den 10. juli 2011

Små lille bitte oliven

 Jeg har jo som i nok husker 2 oliven træer, et lille fint et og et kæmpe træ. De gror helt, helt vildt og jeg har klippet dem rigtig mange gange... Det store har fået store blanke blade, og det er på godt jydst rigtig TRÆLS, jeg kan altså bedere lide små lidt matte blade.
 Men se nu lige hvad der i øjeblikket findes på det lille træ.... Små fine oliven! I lang tid, har de haft de skønneste små hvide blomster. Nu er de blevet forvandlet til de fineste små oliven:0) Spændende og se om de bliver bare lidt større:0)
 Sikke et fantastisk vejr, at vågne tidligt op til. Det gør skam da slet ikke noget jeg skal udenfor og arbejde idag:0)

Hav en rigtig dejlig mandag og på gensyn igen snart!



1 kommentar:

My box of buttons sagde ...

Jamen så må jeg jo henvende mig til oliventræ-guru´en her :) "- hvad gør du ??" Jeg kan slet ikke få denne plante til at gro indendørs! hvad er hemmeligheden, for jeg er ved at være træt af at købe den pris-bevidste plante bare for at jeg har lidt grønt i stuen ;D