mandag den 18. juli 2011

Hjerter og træer i alt sin enkelthed.

 3 nye helt enkle kort blev det til i nattens mulm og mørke:0) De første 2 med er lavet med QK hjerter som er sværtet, der er brugt en lille sløjfe lavet med twine og ellers 3D puder. Tekst stemplet har jeg haft i flere år, men aldrig brugt. Fælles for alle 3 kort er, at jeg har brugt de samme baggrunds diecuts. Det er nogle min dejlige venninde Annette sendte til mig, lavet med hendes nye MS boeder punch. (og nu har jeg ikke flere i denne facon, godt vi snart skal mødes:0)

 Sidste kort er lavet på samme måde, træerne er også lavet med QK die, stakittet er lavet med MS punch og tekst stemplet er fra 7Gypsie´s. Til og punche det hvide ud det er stemplet på, har jeg brugt StampinUp word tag;0)
 Det ene træ har fået en lille sløjfe;0)
 Super dejligt og lave noget man selv er rigtig godt tilfreds med. Den enkle stil og lette farver, som disse 3 kort det er lige mig. (griner... så nogle flere af dem)

Det var alt for denne gang, tak for besøget og på gensyn snart!



4 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Ja, det kan man jo også bruge natten til :-) Hvor er de smukke, enkle og såå elegante... nogle skønne diecuts, og lækkert med det ternede papir.

Ha en fortsat god sommer!!!

Anonym sagde ...

hi hi ja her var det elefanten der kom til i de sene natte timer.Du sender bare din adr på min mail så ligger der begge mønster klar til dig.Kram Else
P.S det er da nogen super flotte kort

Berit Bilde sagde ...

Det der træmotiv er da bare supersødt!

Mette sagde ...

Super søde kort. De er så enkelte og fine.