onsdag den 6. juli 2011

Så er der scrappet!

 Layout#44-2011

Det er godtnok længe siden der er blevet scrappet. 2 måneder tror jeg, men øjet driller stadig, håber de kan fikse det idag når jeg igen skal til øjenlægen. Dette layout er lavet med div. October afternoon papirer, helt enkelt og let som jeg godt kan lide det.
 Der er syet langs alle kanter og de små flag er lavet med Spellbinders vimpel die. Teksterne er forskellige Thickers;0)
 Så er der lavet tændstik æsker af de forskellige tags der følger med når man køber viskestykker og pudebetræk;0)
Til sidst et svar på spørgsmål fra sidste indlæg. Dåse sættet er fra Greengate, det hedder Klara og er fra spring 2009 kataloget, men jeg er dog stødt på det for nylig i en net butik.

 Nu vil jeg trække i malertøjet og smutte ud og nyde, at der idag er rigtigt, rigtigt dejligt. Så tak for besøget og på gensyn;0)


3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Sikke et fantastisk LO - med en masse skønne detaljer :)
Håber øjet snart bliver okay igen - det andet er jo ikke til at holde ud...

Karina Beck sagde ...

Superlækker sommerlayout!

Dytbat sagde ...

Godaften

Nu er jeg lige kommet dumpene forbi dig tænkte lige på om du ikke havde lyst til at få en plads på min side under link hvis du linker mig får du en plads hos mig (: Tænkte osse lige på noget andet har noget der hedder på besøg du kan læse mere her http://dytbat.wordpress.com/pa-besog/ Håber du har lyst til at være en af dem... Håber at høre fra dig på min blogger måtte jo lave ny pga ham jeg havde hos snakket jeg ikke med mere og endt med at han bare lukket den ned uden jeg fik det at vide så håber du kan lide min blogger nu jeg kun har været igang i en halv uge ca... (: Forsæt god aften...

Mange knuser fra Dytbat/Lise