mandag den 4. juli 2011

Billig Billy

 Først et STORT tak for alle de dejlige hilsner på min fødselsdag igår, både på FB, sms, mail og her på bloggen;0) Det var min mening, at jeg ville have været rundt og takke jer Hver især, men med omkring 150 beskeder kommer det vist til og vare længe. Vi havde en rigtig hyggelig dag og endelig flyttede billige Billy fra Ikea ind hjemme hos os, dejligt med noget opbevarings plads! Steen mente dog efter MAAANGE timers samleri, at Ikea sangen næsten godt kunne handle om os. (får vist ikke flere Billy reoler:0)
 Færdig er den ikke, for selvfølgelig manglede der noget... I venstre side skal hylde nr. 2 være skrå, men mangler tidsskrift holderen til kanten også har vi købt 2 lamper til toppen på de 2 brede reoler, men ledningen til, at serieforbinde lamperne var ligeledes udsolgt. Men dejlig fødselsdags gave alligevel!
 I skabene er alle dvd film og cdèr flyttet ind, ellers er der nu endelig plads til bøger, så de ikke længere skal bo i et vitrine skab!

Tak for besøget og på gensyn.


1 kommentar:

HeidiW sagde ...

halløj. Sikke en lækker reol, jeg ejer selv skabene, men er da vil med den opbygning du har fået, vil du fortælle mig hvilke andre dele, der er udover de 2 skabe, for det kunne da lige bo her hos mig også :-)Hej fr Heidi