søndag den 3. juli 2011

Masser af Greengate til mig :-D

 Idag er dagen på året hvor jeg har fødselsdag, vist nok 39 det blir til:0) Og her er lidt af lækkerierne jeg har fået... En dejlig krukke, som jeg har ønsket mig længe, 2 små gule skåle og en stor salat skål, som jeg havde i forvejen, men jeg er slet ikke ked af og have 2:0)
 Idag skal Steen og jeg en tur til IKEA i Ålborg, jeg har designet en billy reol på IKEA`s hjemmeside som skal hjem til mig og bo. Hvis du ikke kender til Billy`s system, skulle du prøve og kigge nærmere, det er sjovt og sidde og lege med:0)

Hav en rigtig, rigtig god dag og tak for besøget!


8 kommentarer:

Home sweet home sagde ...

Flotte gaver du har fått deg.
Gratulerer med dagen:)

Olivia sagde ...

Kære Fru Hansen.
Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Jeg håber du får en dejlig dag. Det er jo altid en fornøjelse at komme forbi din blog, da de mange friske farver gør én i godt humør. Tak for det ;-)

Louise Hou sagde ...

Stort tillykke med fødselsdagen. Håber du nyder dagen med masser af gode gaver :-)

Annette sagde ...

MERE TILLYKKE... sikken nogle lækre gaver du har fået.
Glæder mig til at se din Billy reol. Vi købte en Billy reol i IKEA i sidste weekend, til alle mine DVD film.

Sommerhusstil sagde ...

Tilykke med dagen :O) fine gaver. Ville lige ind og ønske dig en dejlig sommer. Klem Betina

Merete sagde ...

Stort tillykke med dagen - fine sager du har fået ♥♥

Heidi sagde ...

Lækker gaver du har fået - og stort tillykke med dagen :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Stort tilykke med dagen igår... sikke lækre gaver i nogle skønne farver.