tirsdag den 12. juli 2011

Candy floss og tomater i det store hvide hus.

 Layout 46#2011

Dette er et layout jeg har haft liggende halv færdig siden marts hvor jeg kom hjem fra Annette. Men igår blev det færdigt, helt færdigt... Billederne er fra Bulgarien 2010 og viser Micki i færd med og gøre kål på en mega candy floss. 
 Blomster bruger jeg så godt som aldrig nogensinde mere, jeg syntes ikke de passer til nogen af de layout jeg laver. Men når de bliver brugt på en lidt mere alternativ måde, falder de nu alligevel meget godt ind. Prima blomster med rulle øjne og bling næser;0)
 Og som så tit før, er der brug forskellige Thickers til teksten. Vist ingen undskyldning, at jeg elsker Thickers:0) De er nu dejlige og have, men først rigtig dejlige når man har MANGE og gerne mange forskellige farver. Så er det lidt sjovere og mixe dem.
 For nogle dage siden plukkede vi første tomat, men nu vrimler de frem i lange baner... Jeg tror endda der kan blive lidt til syltede grønne tomater også;0)

 Til aller sidst et kik på vores næsten færdige hus, som syntes jeg har taget kæmpe stor forvandling! Det hele er sket på bare 3 en halv arbejdsdag og der mangler kun ganske få småting, som et par vinduer, soklen og en enkelt lapning i hulmurs isoleringen som virkelig ses efter det har fået hvid flade.
Jeg kan godt mærke på både Steen og jeg selv, at det er godt vi er færdige. Det har været et kæmpe arbejde og Steen har gjort det næsten alene mand, jeg har blot taget rundt hvor jeg kunne nå. Så for ham har det været turen op og ned af stillads, nogle steder mere eller mindre med livet som indsats og mig helt nede i sokkel højde :0) Jeg kan kun sige, at jeg er glad for vi har maaaange ugers ferie tilbage endnu...

Fortsat dejlig solskins dag og på gensyn;0)


1 kommentar:

10na sagde ...

Hvor er jeres hus bare blevet flot. Dejligt når et hårdt arbejde belønner sig. Tænk at I nu bor i "det hvide hus" ;o)Jeg er vild med dit lo og alternative blomster, de er så søde. Nyd nu resten af ferien og slap af, det har i fortjent. Kh 10na