onsdag den 13. juli 2011

Staude i stuen, tallerken række og et kæmpe ben.

 Igår hentede jeg lidt fra haven i stuen, blomster fra en staude jeg overhovedet ikke aner hvad hedder. Det var en naboen kom med sidste år, da hun delte stauder:0)
 Også skal i se hvad jeg har fået... Jeg blev SÅ lykkelig, da jeg fandt denne her lille tallerken tallerken række. I lang tid har jeg ledt efter noget som kunne hænge på væggen (skorstenen) i køkkenet, men ingenting er smalt nok. Jeg har flere gange tænkt om jeg skulle få en special lavet hertil, men lige pludselig den anden dag fandt jeg den her til 25,- Nu skal den bare males for sidste gang idag, så skal den hænges op;0)
Igår morges startede jeg med og lave suppe og det nød Capone godt af senere;0)


2 kommentarer:

Jorunns hobbyblogg sagde ...

hei, den gule blomsten tror jeg heter Gullregn.

bloggen din er kjempefin!
Jorunn

Susanne sagde ...

Tillykke med din nye tallerkenrække. Jeg har også en mani med tallerkenrækker.
Og din haveplante hedder vist Prikbladet fredløs.
Og så vil jeg da lige takke for en hyggelig blog som jeg tit er forbi