onsdag den 13. juli 2011

Fru Hansen som møbelpolster...

 For 3 år siden købte vi nyt spisebord og stole og allerede da, var jeg træt af det grå betræk... Og 3 år skulle der så gå før jeg fik taget mig sammen til og betrække dem. Det er sjældent man kan købe noget der lige passer, med mindre man gerne vil have hvid, grå eller sort. Gør dog ikke så meget, for det er hurtigt og let selv at skifte stof.
 Sådan ser de ud med det gamle stof.
 Et par af de nye friske farver.
 Dejligt endelig at få gjort og det frisker så dejligt op;0) I næste uge skal der males i stuen, både loft gulv og vægge... Py ha.


2 kommentarer:

Marianne sagde ...

Stolene er da virkelig blevet flotte. God ide og flot lavet fru Hansen. :)

Fru Larsen sagde ...

Det ser rigtig godt ud - og jeg har faktisk 6 stole lige klar til at gå i gang med, jeg kan se at du jo har gjort det rigtig godt :)