mandag den 2. marts 2009

Vinter layout

Dette layot er et scraplift af et layout fra Scrapbooking mm. Der er brugt papir fra Basic Grey og Making Memories karton er fra Bazzil. Bogstaver er Thickers med Glossy Accent og bling, Båndet er fra Tilda og det lille spænde er fra en dåse sodavand.
Jeg tror ikke der bliver så meget tid til så mange flere projekter inden vi pakker butikken ned fredag for at drage til Ejsing. Der er en del forberedelser med nye vaer, specielle tilbud, overraskelser mm. Håber på at møde rigtig mange af jer dernede;0)
Tak for besøget og forsat god mandag!

11 kommentarer:

Heidi sagde ...

hvor er det super flot ;o)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Rigtig lækkert LO du har lavet. Dejlig friske farver. Sød hund, og selvfølgelig sød dreng :0)

Helle Sahl sagde ...

Rigtig lækkert LO. Det er bare så fine sarte farver.

Glæder mig til at se nyhederne på lørdag. Ja, og bare til lørdag.

Pialine sagde ...

Dejlige vinterfarver og lækre farver - super lækkert LO.
Knuzzer
Pialine

BellaMio sagde ...

Super sødt LO.. ;-)Sikke en kær hund.., og også din søn..!!

Eva (Fister) sagde ...

Rigtig flot layout. Og lækker titel.

Anneli sagde ...

Åhh.. denne LOen likte jeg kjempegodt!!
Fargene, oppsettet, stilen og de små detaljene..

Håper dere får en kjempekoselig helg (:
Klem fra Anneli <3

Jette / ma11edina sagde ...

Hvor er det bare et fedt LO! Lækre materialer og farver, det får lige den helt rigtige stemning og temperatur frem...brrrrr ;-)

Netti sagde ...

hvor er det lækkert lavet, men hvem er det der er på billedet? Hunden ser mig noget bekendt ud, men det kan være jeg tager fejl.
Uha hvor jeg glæder mig til at hilse på dig på lørdag :)

Ditte sagde ...

Brrr..Kommer helt til at fryse. Super lækre farver, de rammer lige plet når vinteren skal gengives.

Karina Beck sagde ...

Sikke et lækkert vinterlayout. Superflot farve og opsætning.