søndag den 1. marts 2009

Scrapqueen #2

Denne gang skulle der sættes focus på farver og dette dejlige billede var til inspiration og jeg er totalt vild med. Der er altså noget helt specielt ved de gode gamle nostalgiske kasette bånd og så i disse dejlige farver! Det kan man simpelthen kun blive glad i låget af;0)
Her er så mit bidrag. Jeg ville gerne, at man virkelig kunne se de forskllige farver, og for ikke at gøre det for "vildt" er det holdt meget enkelt. Egentlig ikke noget jeg gør ret tit, men jeg er egentlig rigtig godt tilfreds med det her. På de syede felter har jeg brugt Tim Holtz linialen som gør det hele lidt lettere.
Fortsat rigtig god søndag! Nu vil jeg smutte i butikken, hvor der er søndags åben idag fra kl. 13-15

3 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Flot bidrag til konkurrencen - fræk detalje med syning i kanterne.. Fortsat held og lykke i SQ2009..

lam sagde ...

Total fed opsæning og jeg er vild med måde, du har brugt alle farverne på

sonja sagde ...

flot Lo fede farver,flotte detaljer.