mandag den 11. april 2011

Kortmester finale bidrag

 Her er så finale bidrag fra mig til kortmester 2011. Kortet er lavet med Hero arts stempler, QK dies og punch.
 Bidrag skulle laves ud fra dette billede som vi fik til inspiration og med det gik jeg ud fra den dejlige stemning af forår!
At overhovedet og være kommet til finalen er jeg rigtig glad for og siger tak til alle som har sat sin stemme på mine bidrag. Jeg er både glad og overrasket på en gang, for efter, at have set alle andre bidrag kan man tydeligt se vintage præger billedet hos de fleste og det er meget langt fra min stil og hvad der inspirerer mig. Jeg kan godt lide farver, MANGE farver (vist ingen hemmelighed) også den lidt naive/sjove stil;0)

Igen MANGE tak for alle der stemte på mig og STORT tak til Heidi for et stort stykke arbejde.

Tak for besøget og på gensyn;0)

16 kommentarer:

Made By Dorthe sagde ...

Det var vildt fortjent at du kom i finalen Sofie, du laver altid de mest fantastiske kort :)

mumi sagde ...

hvor er det flot!!!! du er sååååå dygtig !!! håber du vinder,det fortjener du!!
knus

Lykke sagde ...

Sikken et super flot kort, fede farver, jeg håber du vinder og krydser fingre!

Ditte sagde ...

Ja, i mine øjne var du jo vinderen ;)
Men som du selv siger rigtig flot at være med i finalen, og så for anden gang.
Knus på en mandag!

Hanne sagde ...

Ja, du har gjort det igen :-) et vildt flot kort!!

Chris_P sagde ...

Fantastiskt kort!!! Hoppas du vinner! Lycka till!

Mette sagde ...

Wouw det er bare et lækkert kort. Jeg er vil med din stil. Det kort her må jeg lifte en dag. Super flot.

Mette

Sanne sagde ...

....og mon ikke det er et vinderkort! Det er total sødt og gennemført!

Hellemor sagde ...

Super flot og meget gennemført finalebidrag. Det er kun godt at der er forskellige stilarter repræsenteret i finalen ellers blev det da for kedeligt.

Det kort kan du kun være stolt af, Sofie.

rhh sagde ...

det kort signalerer bare "sol og sommer" rigtig lækkert.
Havde også gættet at dette var dit, førstepladsen blev det jo desværre ikke til, men med alle de kort der var med i konkurrence tæller det bestemt også at være med i finalen

Karina Beck sagde ...

Det er sådan et lækkert kort. Fuld af flotte detaljer.

Jette / ma11edina sagde ...

For det første er det SÅ fortjent at du kom med i finalen, du har haft vinderkort i alle udfordringer. Og dit kort var også min favorit, det emmer af forår og liv, og er bare så gennemført hele vejen igennem. I mine øjne er det også et 100% vinderkort ;)
Knus Jette

BellaMio sagde ...

Super flot kort, og selvfølgelig skal det være i Sofie-stil, dine farver er skønne!! Masser af fine detaljer og forårsfornemmelser.. Og jo..., vi bor stadig i Hjørring sydby.., ikke så langt væk fra vores tidligere hus... :)

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er bare så smukt dit kort... vild skønne farver og detaljer, der oser af sommer. Og så er det så flot gennemført hele vejen... havde også fortjent at vinde

Ha en god aften

Mio sagde ...

Dit kort er bare SÅ flot og lige min stil, det oser af sommer, sol og er meget genneført : )

Heidi sagde ...

SÅ skønt et forårs kort, jeg elsker opbygningen farverne og og og ..... :) øv du ikk vandt men flot du var med hele vejen knus