lørdag den 30. april 2011

Det smukkeste træ...


Mit ynglings træ står i vores forhave... Lige nu og kun lige nu har det de smukkeste lyserøde blomster. Ville ønske de varede hele sommeren, men når det om snart er ved og afblomstre er der 3 kæmpe æbletræer i baghaven som er mindst lige så kønne under blomstring.
Det er så vist også det kønneste der er i vores forhave i øjeblikket, for der er rigtig meget det er gået til gennem vinteren, tror det måske også er alt det salt:-( også er der også der masser af ukrudt, så imorgen må jeg igang også der:-)

Bye bye for now...

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor er det smukt.
Jeg elsker også min have på dette tidspunkt af året med de forskellige buske og frugttræer.
God weekend.

Linda sagde ...

Man kan da kun blive glad af at kigge ud på det træ lige nu. Men du har ret det går alt for hurtig. I går kørt jeg igennem skoven her i Århus og nogle steder er det ikke engang den spæde lyse grønne farve mere. Forsat god weekend :0)