mandag den 25. april 2011

Dagen før hverdag

 Imorgen er der allerede hverdag igen og som altid når man har ferie, er det aldrig til og forstå hvor tiden er blevet af... Men den er blevet fuldt udnyttet og nydt i fulde drag hvert eneste minut og vejret er og har været alle dage helt fantastisk!
 Nogle enkelte ting skulle forspire i potter og Micki følger det spændt hver eneste dag og har helt styr på hvad nyt der sker i kasserne, selv når det bare er få milimeter de er vokset;0)

 I lørdags kom jeg lidt uventet pludselig til Poul Krebs koncert med en venninde. Havde godtnok mine betænkligheder, da hans nye plade var indspillet i USA og ikke på dansk. Men det betænklighederne viste sig og være uden grund, for det lød rigtig godt alligevel og der var stadig ingen tvivl om, at det var "Poul Krebs". Efter pausen kom de gode gamle velkendte numre og det ved man jo hvad er;0) Jeg er overhovedet ikke Poul Krebs fan, men til en koncert lyder altid bare helt fantastisk, så fin, fin aften.
Så er der vist kun tilbage og sige tak for besøget, mine pligter for idag er så godt som ved at være slut for idag, så nu vil jeg nyde solen på terassen. Drengene tager alle 3 på stadion i eftermiddag og ser fodbold;0)

På gensyn og nyd det gode vejr!


2 kommentarer:

Annette sagde ...

Dejligt med hjemmebag. Det ville jeg også rigtig gerne, men mit køkken er ikke lige til det i disse dage.
Hvor hyggeligt med små spire og smukke blomster.

Mette W. Sørensen sagde ...

Hmm Poul Krebs, tja, hvis stemningen er med, kan sådan en koncert jo være god:)

Dejligt med blomster i krukkerne, lækkert med farver.