tirsdag den 12. april 2011

Hero arts på tørresnoren

 Bortset fra det er blevet firkantet istedet for rundt, er det meget lign. kort jeg har lavet før. Jeg kan vist godt li`"sommer looket" tror jeg;0)

Stempel materialer
S5215
CL439
CL305
 Til sky stempel er der brugt Distress ink Tumbled glass. Tøjet er sat fast med 3D puder og til tørresnoren er der brugt twine.

Hurtigt indlæg, jeg skal på job et par timer, tak for besøget og sikke mange dejlige kommentarer! Takker for dem;0)

På gensyn og god dag!


5 kommentarer:

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Godt være at det er set før, men det er så lækkert et kort ... er vild med den tørresnor :-)

Ha en god dag

Sabrina Krighaar sagde ...

Det er rigtig flot, og det er dit bidrag til kortmesterfinalen bestemt også! Jeg mener faktisk jeg stemte på dig :)

Hellemor sagde ...

Super sødt kort du har lavet med din nye spellbinders.

PS. Hyggeligt at du også er på flickr.

Karina Beck sagde ...

Flot kort.

HenrietteH sagde ...

Sikke et skønt kort ... det lugter jo alt sammen af sommer og varme...

Fantastisk flot kort du har lavet til Kortmesterfinalen...