søndag den 17. april 2011

Gæstedesigner hos Kreative fornemmelser

 Pia har fået nye stempler og mon ikke jeg blev glad for, at have muligheden for og afprøve dem? Du han se mere om hvilke farver mm. der er brugt på Kreative fornemmelser bloggen, hvor jeg har været på besøg som gæste designer;0)
 Selve sættet jeg har brugt hedder "out on a limb"

 Hos kreative fornemmelser har Pia introduktions tilbud til og med d. 17. april, så det kan nåes endnu;0) Find alle stemplerne her og husk Pia sender fragt frit på alle ordre over 600,-

Jeg er spændt på og høre, hvad i syntes om dem. Personligt er jeg helt vild med dem allesammen, det er lige min smag;0)



10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

De er så flotte og du er super dygtig til at farvelægge!

Netti sagde ...

Hvor er det bare RIGTIG flot farvelagt!! Du kan altså nogle triks..måske jeg skulle tigge mig til at komme forbi dig engang i sensommeren og få et lille kursus? :) Det kunne da været hyggeligt.
Smukke kort du har lavet..jeg kan godt forstå at Pia valgte netop dig som gæstedesigner til disse stempler.

Jette / ma11edina sagde ...

De er SÅ cute, og passer lige i din stil og til din eminente farvelægning!!! Hold da op, hvor er det bare flot!! Super smukt.
Og åbenlyst, at Pia valgte dig som gæstedesigner til de skønne stempler :D
God påske (ferie?).
Knus

Linda sagde ...

De er bare super søde og hold da helt op de er flot farvelagt. Et godt valg med dig som gæste designer du er så dygtig :0)

Birgitte sagde ...

flotte kort du har lavet .... søde stempler og super farvelagt

Jeannette Lauridsen sagde ...

Super fede kort du har lavet. Er vild med den måde du farvelægger på. Der har jeg vrkelig noget at lære. Hvad farvelægger du med?

Knerten sagde ...

Nydelige motiv på flotte kort, Sofie. Du er super på fargeleggingen :-))

Annette sagde ...

Skønne kort du har lavet i det gæstedesignerjob.
Ja, det er nogle super skønne stempler.

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Hvor er de søde og du er så god til at farvelægge!!!

Ha en dejlig aften

Mette sagde ...

Søde stempler...men du er jo også mester i farvelægning, så de ser helt levende ud. Fuldt forståeligt at du har fået en gæstedesigner-plads ;-)