søndag den 3. april 2011

Homemade cuteness

 Layout #42-2011

Til dette layout er der igen brugt October afternoon, derud over er der brugt to forskellige Thickers og 2 forskellige paper frills. Sommerfuglen er lavet med den nye Martha Stewarth  punch også er der brugt twine, knap og abc stickers.
Layoutet er delvist liftet, da jeg så den tekst kom den straks i huske bogen, den er da bare fin og brugbar til billeder af sine dejlige unger;0)

 Da jeg var ved og sætte layout i album igår fandt jeg ud af, at dette layout er nr. 42 i år. Der er fyldt et helt D-ring album med et ekstra pakke lommer allerede nu... Py ha, skal vist have fat i flere album.

Tak for besøget og på gensyn, hav en god mandag!

6 kommentarer:

Home sweet home sagde ...

Fin den ble, herlige farger og fint oppsett:)
Ha en fin dag.

Trine Brandt-Lassen sagde ...

Super flot layout - og titlen er fantastisk. De gule bogstaver passer helt perfekt!

Sanne sagde ...

Cuteness....det er super sødt og i nogle skønne farver Sofie!

Hellemor sagde ...

Ej, hvor har du været flittig. Loét er så cute og passer perfekt til overskriften.

Gosh jeg er vild med dit forrige Lo. Flot med alle der forskellige knapper og cirklerne i kanten. Flot stykke arbejde, Sofie.

Unknown sagde ...

Total cute :)

Marianne sagde ...

Hej og tak for din kommentar ang. sølvtøj. Du får mig til at smile. Når jeg læser din blog tænker jeg altid et du er super produktiv. Forstår slet ikke hvordan du kan nå alt det - du må være super woman.
Klem MARIANNE