torsdag den 19. marts 2009

Cute Muffin mm.

Jeg fik afprøvet mit nyindkøbte muffin stempel idag. Kortet er holdt helt enkelt i dusede lette farver.
Så blev det også til et kort med Magnolia stempel. Banneren øverst er lavet med den nederste stregkode strimmel fra et stykke Crate papir og er fra serien som hedder Little One.

Denne gang er der farvelagt med ink Akvareller.

Så er der ikke længe til weekenden og jeg har tænkt mig og gå ombord i alle mine Magnolia stempler og se om jeg kan få lavet noget nyt. Og ellers går jeg og venter på min første månedspakke fra Hängler...

Tak for besøget;0)




9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Flotte kort. Supergod ide med banneren. HVORDAN kan man få en månedspakke fra Hänglar???

fie & Co sagde ...

Jeg kender en rigtig sød pige her fra Hjørring som bor i Norge. Det var min eneste mulighed.

Karen (lindse) sagde ...

Wow hvor er det sødt det muffin stempel! Hvor er det fra?

fie & Co sagde ...

Den lækre muffin er fra Magnolia:0)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke flotte kort du har fået lavet. Man bliver helt lækker sulten af at se på den lækre muffin.
Glæder mig til at se når du får din månedspakke. De er bare så søde de stempler fra hänglar.
Fortsat god aften.

HenrietteH sagde ...

Skønt muffin-kort.. uhm, blir helt lækkersulten.. så lige at en anden dansk netbutik havde muffin-brads. Hvor er han bare skøn ham magnolia-fyren med plasteret - ham har jeg ikke set før... Er ikke spor misundelig på de der "dumme" Hängler :O)

Netti sagde ...

Ejjj hvor er jeg MISUNDELIG på at du kan få månedspakken fra Hängler!! Du skulle skamme dig :)

Superflotte kort du har lavet. Jeg har ikke fået lavet noget med mit muffin stempel endnu.

Joan sagde ...

Hej Sofie.
Lækkert muffin kort, sød detalje med banneret. Ja, det kan ikke vare længe inden vi får vores H&S, og de er vildt søde som de plejer (har set dem på H&S-bloggen)

sonja sagde ...

skønne kort du har lavet,og den muffin er bare så sød.god weeekend.