lørdag den 21. marts 2009

Nye Magnolia club stamps mm.

Helle kom forbi med de dejlige nye Magnolia club stempler som jeg har til låns her i weekenden, og hold da op, jeg er forelsket! De er SÅ fantastisk dejlige allesammen.
Et kort med lidt ældre Magnolia stempler, men stadig dejlig nuttede motiver :0)


Et lille kik fra vores forgang, hvortil jeg lige fandt et par nye urtepotter.

Også vil jeg lige vise jer, hvad jeg har fået af et par dejlige kunder;0) Igår kom helle med et kæmpe bundt dejlige grene og en fantastisk påske dekoration, den pynter på bænken udenfor butikken. Og idag kom Heidi forbi med et bundt gule tulipaner og et bundt påskeliljer og de er flyttet sammen i en vase sammen med de flotte grene...
Igen 1000 tak begge to;0)

Resten af grenene kom i en gulv vase og står på trappen i gangen:0)

Og til sidst et lille kig af bænken udenfor butikken, hvor den dejlige dekoration står jeg fik af Helle.
Tak for besøget og hav en fantastisk lørdag;0)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

De er rigtig søde de nye Magnolia og du er fantastisk dygtig til at farvelægge dem.
Dejligt, at der lige kommer nogen forbi med blomster, Hva??
Fortsat god weekend.

HenrietteH sagde ...

Super skønne er de nye Magnolia - og de er fantastisk flotte i din version... Skønt med tilfredse kunder - og forårsblomster...

God dag til dig...

sonja sagde ...

nej hvor er de bare skønne dine kort,og flotte stempler.dejligt med gode kunner der påskønner en.god weekend..

Helle Sahl sagde ...

Vanvittig søde stempler og de passer bare så godt til din stil kort. Fantastisk farvelagt.
Søde piger der er kommet med alt det fine pynt til dig. Sikke dejlig omsorg.

God weekend

Majer sagde ...

De er da rigtig søde de stempler. Dejligt at man kan låne sig lidt frem engang i mellem :-)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Rigtig søde stempler. Dem må jeg have fingre i.

Sikke søde kunder du har. Rigtig dejlige ting du har fået af dem.

Dejligt med lidt forår i luften.

God dag til dig...