søndag den 9. januar 2011

Layout 7, 8 & 9#2011

 Første layout er lavet med papirer fra Bo Bunny, forskellige rester af  Thickers, masser af paper frills, og mini bogstaver fra Mlyb.
 Meningen var at få brugt rester, for efterhånden er der flere pakker Thickers som har mange mangler i alfabetet.
 Træer, egern og den lille bambi er klippet ud fra et andet papir i samme papir serie. Billederne er fra sidste vinter hvor freya var hos os en eftermiddag og drengene nød det virkeligt...
 Dette layout er af Mathias, så det har efterhånden nogle år på bagen. Papiret er også nogle år gamle, jeg ved ikke hvad det hedder, men har fået det af Annette fra Dreampapers engang:0)
 Blomsterne er hjemmelavet efter opskrift fra Splitcoasters, jag har dog sat et par mosgummi stjerner på bagefter. Ellers er der brugt bånd, masser ad brads, Thichers med prikker:0) og der er syet lidt på symaskine...
 Sidste layout i denne omgang er liftet hos Ditte og er et selvpotræt af Micki fra vores ferie. Papiret er også noget jeg fik af Ditte for et par år siden, da hun havde været på ferie i Norge. Jeg ved ikke hvad det hedder, men serien er Norsk og lavet i Norge.
De grønne bogstaver er Thickers og de hvide er nogle rigtig bille skum bogstaver på mosgummi plade jeg engang havde i butikken. Hvor ville jeg ønske mig i alle farver, så hvis du ved hvem har dem så sig endelig til... Tror det er Stenboden eller måske hos Vestergård de var indkøbt...
De store monstre er klippet ud fra et andet papir og sat fast med 3d puder... Her har jeg også brugt symaskine, dejligt den er kommet frem i lyset og har permanent plads ellers bliver den for sjældent brugt.

Idag skal der laves badeforhæng til vores badeværelse og ellers bages og gøres klar til imorgen, hvor der idag er skoledag igen;0)

Tak for besøget og på gensyn, fortsat god søndag!

14 kommentarer:

Ragna sagde ...

De mosgummibogstaver kan du købe hos creative company til næsten ingen penge. Du kan købe dem løst i den farve du ønsker, men det billigste er at købe en hel pakke med alle farverne i. Hvis du finder en at købe dem sammen med, så bliver de endnu billigere, hvis I køber 3 store pakker med alle farverne i. Skønne LO's i øvrigt. Det der norske papir er skønt.

Anonym sagde ...

Wiiih nogle skønne, flotte og herlige layouts :O) Super opsætninger og mønstermix og så er det en god idé at få brugt sine thickers på...tror da jeg må finde alle mine frem og få lidt styr på dem. Også en god søndag til dig!

Dorfkrähe sagde ...

Fantastic Layouts! Love your style so much. Your site is so great! You have so wonderful projects.
Greetings from Bavaria

Heidi sagde ...

Hvor er de bare SÅ skønne og skal da love for du får lavet nogle pt. :) Dejligt

Og hvor dejligt at læse du kommer scrap næste lørdag, glæder mig til vi ses knus

Marianne sagde ...

Nøj, en masse lækre LOs fu får lavet!! Super sejt!! Kan især godt lide blomsterne på det midtserste LO - de er bare flotte!! Det nederste LO er også bare rigtig skønt!! Hav en dejlig søndag :)

Karina Beck sagde ...

Herlige layouts både i farver og emner.
God ide, at bruge restebogstaver på den måde. Og de frils har jeg da også liggende et eller andet sted.. hmm.. ; )
God søndag.

Marianne sagde ...

Du går til den for tiden. Det ser rigtig godt ud.
Kram MARIANNE

Unknown sagde ...

Kære Anne-Sofie.
Jeg er så imponeret over mængden du får fra hånden. Tør man spørge, hvor lang tid det har taget dig, at lave de 3 LOer?
Og så er du en stjerne til at kombinere alfabeter, når du lige står og mangler! :o)
jeg håber, at du har haft en skøn weekend!
Knus Engel

Mette W. Sørensen sagde ...

Hold da op du har haft gang i LO'ene, virkelig flotte allesammen, er især vild med farverne i det øverste:)

Fru Larsen sagde ...

Sikken en masse du har fået lavet, vild med det lyserøde

Helle Kjul sagde ...

Rigtige flotte LO allesammen, og i nogle skønne farver :)
God måde at få brugt sine rester på :)

Annette sagde ...

Hold da helt op en fart du har på i år - hvor er det skønt at se dig lave så mange skønne og lækre LO'er. Glæder mig til at se mange flere...

Super lækkert header du har fået på din blog.

Knuser

Jette / ma11edina sagde ...

HOld da op du ryster layouts ud af ærmet!! Hvor er de skønne og i nogle fede farver og opsætninger! Og fedt at få brugt rester.... må vist øve mig i det også ;))

Hellemor sagde ...

Jeg skal da lige love for at du er kommet igen med at scrappe. Det en skønne lo efter det andet. Jeg er isør vild med det første. Hvor er det en sød ide med de træer du har lavet.

God uge.