søndag den 23. januar 2011

Et par syltetøjs glas og et sommerfugle flip!

 Først et par kort som syltetøjs glas som er nogen af dem der blev fremstillet i lørdags. De er lavet efter Donnas skabelon. Papiret med kyskager er et par år gammelt efterhånden og er fra Karen Marie klip.
 Netop som jeg troede jeg var ved og være ovre mit vimpel flip, så er jeg vist i stedet havnet i et sommerfugle flip! ( kan man det?) Ihvertfald hev jeg 2 kort frem fra sidste uge og puttede et par sommerfugle på og bilder mig selv ind, at det bliv de meget kønnere af:0) De er lavet med en punch og har fået Ranger glitter glue "star dust"



4 kommentarer:

Netti sagde ...

Flotte kort du har lavet og jeg giver dig helt ret mht sommerfugle..de pifter ethvert kort op..jeg bruger dem også meget :)

Fru Larsen sagde ...

Hvor ser det altsammen bare lækkert og indbydende ud!
Lige hvad man trænger til i det her kedelige vejr!
Din farvelægning er bare for lækker :)

Anonym sagde ...

Skønne skønne lækre dejlige smukke kort!!!!!!!!!! Jeg må lige vide, syer du på maskine eller i hånden?

fie & Co sagde ...

Syltetøjs glassene er syet i hånden;0) Ellers syntes jeg ikke stingene bliver så tydelige.