søndag den 30. januar 2011

Magnolia ink

 Da jeg var ude og handle i morges kom jeg lige forbi Postkiosken og der var sørme søndags åben... Og jeg vidste det nye Magnolia ink var udkommet, så det måtte med mig hjem;0) Jeg har kun haft tid og bladre det hurtigt igennem og det ser rigtig lækkert ud, der er rigtig mange andre alternativer end kort! Så imorgen når jeg kommer hjem fra arbejde, så skal benene smækkes op også skal der hygges en halv times tid.
Et lille kig i bladet...

Der er snart ved og være vinterferie tid og alle herhjemme glæder sig til og tilbringe en uge i sommerhus, hvor vi også får besøg af nogle gode venner. Drengene glæder sig vist mest til spa, være sent oppe og sove længe. Det sørgelige ved vi er ved og nærme os uge 8 er, at min tid på Muldbjergskolen er ved og være slut... Der er allerede gået ½ år og når vi vender tilbage efter ferien er der kun mandagen og farvel hygge med alle de dejlige unger.

Nu er det vist ved og være putte tid, så vi er friske til og tage hul på en ny uge imorgen tak for besøget og på gensyn imorgen, hvor der kommer et MEGET farvefyldt layout;0)

Ingen kommentarer: