søndag den 5. december 2010

Give away fra mig til dig!

Nu er det vist ved og være på tide med en lille Give away fra mig. Det var min mening jeg ville lave en ved 100.000 besøgende og igår var jeg på your counter og opdagede, at den nu stod på næsten 109.000! Det er for vildt og jeg er rigtig glad for, at så mange kigger forbi og endnu mere glad for jeres dejlige hilsner:0) Så her kommer den... Først Tilda udklip i de dejligste farver. Brug dem til julekort, en lille tag eller put dem i et par rammer og glæd dig over dem hver jul... Det brugte jeg dem til igår, billeder kommer senere.

Så er der en plade med jule gummi stempler fra Scrapmagasinet.no.

Derud over er der en sød lille hvid kuffert som enten kan holdes hvid som den er eller pyntes efter eget ønske, et par ruller Tilda bånd, et par hvide stof hjerter, hvide Prima blomster i forskellige størrelser, rød glimmerlim og et par ruller punchinella.
Det du skal gøre for og deltage i lodtrækningen om en lille julegave til dig selv er...

  • Tilmeld dig som fast læser = 1 lod.
  • Skriv en kommentar herunder = 1 lod.
  • Kopier billedet og ligge på egen blog = 1 lod.

Der vil altså være mulighed for ialt 3 lodder. Hvis du allerede er fast læser her hos mig, tæller det naturligvis for et lod. Har du ikke en blog, kan du sagtens deltage alligevel, men efterlad en email adresse sammen med kommentaren.
Posted by Picasa

Lodtrækningen vil foregå søndag d. 12. december så du kan nå og komme igang med både Tilds jule udstandsninger og stemplerne;0)
Håber rigtig mange har lyst og deltage! Fortsat god søndag.

36 kommentarer:

Heidi sagde ...

Wii det vil jeg da gerne være med i den lækker lodtrækning ;)

Er selvfølgelig fast læser :)

Betina Olesen sagde ...

Lækkerier... mums... siger jeg bare... og skynder mig at sørger for 3 lodder...

God 2 advendt...

Anne O sagde ...

Skønne sager! Jeg er med med 3 lodder. Knus Anne

Annette sagde ...

Er da fast læser hos dig :-) Men super lækker Give Away, den vil jeg rigtig gerne vinde.

Knuser til Jer alle,
Annette

Mette sagde ...

Hvor ser det lækkert ud, det vil jeg gerne vilde.

Mio sagde ...

Den ser da lækker ud : ) den vil jeg da gerne vinde *GG*

Sabrina Krighaar sagde ...

Hvor ser den lækker ud!
Jeg er på med to lodder :o)

Birgitte sagde ...

Kigger ofte forbi din side, med de spændende ting du viser ... men får desværre ikke skrevet så tit.
Tillykke med de mange besøgende.
jeg er fast læser ... og sikke en lækker give-away du har .... den vil jeg da meget gerne deltage i
:-)
Jeg har desværre endnu ikke fundet ud af det ed at linke med billede mm på min blog, så den må jeg springe over

Pia sagde ...

Wauw en lækker præmie til alle os scrap-elskere - jeg deltager med 2 lodder.
Hilsen Pia

Sanne sagde ...

Jeg mener nu jeg var follower i forvejen men for en sikkerheds skyld....
Sikken en lækker giveaway. Jeg elsker Thilde design og har tit haft lyst til at købe nogle af de sy-selv sæt man kan få, men jeg er elendig til at sy ;)
Jeg krydser alt hvad jeg har og håber I´m the lucky one!
Tillykke med at have rundet de 100.000 - super flot Sofie!
God søndag
Kram Sanne

10na sagde ...

Uh, det ser lækker ud. Jeg vil gerne med i lodtrækningen med 2 lodder. Tjekker din blog et par gange i ugen, men forsøger mig nu som fast læser ;o)KH 10na

Ifversen sagde ...

Glædelig adventssøndag til dig og dine! Og tillykke med de mange besøgende!
Er fast læser - så to lodder! Lækker give away :-)

Annette Vesth sagde ...

Hej Fru Hansen

Sikke en sød jule give away... jeg vil sørme også gerne deltage.

Glædelig jul og godt nytår :-)

mange hilsner
Annette, Billund

Ann Katrine sagde ...

er selvfølgelig fast læser her på bloggen og deltager gerne i den lækre give away...pøj pøj til alle...deltager med 2 lodder

Fru Larsen sagde ...

Det var da helt vildt mange besøg, men kigger altid med så jeg forstår det godt, og det ville da være dejligt at vinde de der lækre sager!

Brit sagde ...

Iiihh altså den lodtrækning/give a way vil jeg da gerne deltage i....
Tror allerede jeg er følger af din blog og jeg vil skynde mig at lægge et link til din blog på min blog.

Cecille sagde ...

Lækker give away - den må gerne ligge under træet til mig som en ekstra julegave, så tager 3 lodder. Tak for en fin blog :-)

Mette sagde ...

Flot Give away, den lodtrækning vil jeg gerne være med i og er selvfølgelig fast læser...

Sivsko sagde ...

Wow en dejlig candy - vil super gerne vinde jeg har linke i min sidebar. Sivsko.com
Krammer Heidi

EttenA sagde ...

Lækker Candy - jeg har nu 3 lodder!
Flot besøgstal du kan fejre.
Og lækker blog.

Anonym sagde ...

Skal da helt sikkert være med med 3 lodder.Hvem vil ikke gerne vinde en sådan fin gave.har også en Give away hvis du skulle have lyst.Kram Else

Rikke sagde ...

Super lækker give away, som jeg vil være super glad for at vinde, så jeg napper 3 lodder :o)
Ps. lækker blog!!!

Maria sagde ...

Hejsa Fie, så fin en blog du har med masser af hygsom læsning :) Jeg er med på 2 lodder :)

Knus fra Maria

Laila sagde ...

Dejlig give away du har :o)
Jeg har added dit link til min blog, og håber jeg blir den heldige vinder :o)
Så jeg er med på 3 lodder :O) Jubbi.

Lena (By Warberg) sagde ...

Hej. Så fine ting og blog du har.
Jeg er helt sikkert med på 2 lodder :o)
Kh. Lena

Knerten sagde ...

Hei Sofie,
vet ikke om du sender ut av landet, men jeg melder meg på, og tar tre lodd :-))
Er alltid inne og titter selvom jeg ikke alltid legger spor, men prøver som oftest - vet du !
Ha en fortsatt deilig uke.

Frue Høimark sagde ...

Jubii så er det lykkes mig at finde ud af at sætte billed på så jeg er hel klart med på 3 lodder. krydser alt hvad jeg har for at vinde din super gode Give Away:o)

mumi sagde ...

2 lodder tak :-))))

Belinda sagde ...

Her må jeg da være med - 2 lodder til mig tak :)

Ukka sagde ...

Sikke flotte ting.
Jeg vil rigtig gerne vøre med pa 3 lodder :o).
Ukka

Mette Hvistendal sagde ...

skynder mig at reservere 3 lodder... det er nogle lækkere ting du har fundet frem...
glædelig jul

http://hvistendal.blogspot.com/2010/12/candy-hos-fru-hansen.html

Unknown sagde ...

Super lækker Give Away

Sørger selvfølgelig for at jeg får 3 lodder :-) for jeg vil rigtig gerne vinde !!!!

Mutte sagde ...

Jeg vil gerne være med, har 3 lodder.

sequin sagde ...

This wonderful candy! Thanks for the chance! I hope to get lucky! I want 3 tickets! I am your follower. My link is placed in the left pane of the date http://www.fantasy-of-sequins.blogspot.com/

Lone Krieger sagde ...

Tillykke med rundingen af de 100.000 besøgende. Det er virkelig flot. Jeg har selvfølgelig sørget for at være med i lodtrækningen med hele 3 lodder. Varme juleknus.

Regina sagde ...

For a few week I found your blog and really enjoyed my visit. I adore everything you make!
This candy looks delightful, should I or should not I be in your drawing? That is the question … hope you'll post to Germany when my name is drawn.
I’m now a follower and I have added your candy in my sidebar.

Wish you a wonderful 3. Advent und greetings
Regina