torsdag den 23. december 2010

Glædelig Jul

Med dette indlæg er det hermed sidste julebilleder i får at se fra mig for i år:0) Et lille glimt af juletræet og de nye kugler fra Else.
Nye hyacinter i potterne.

Roen har lagt sig i hjemmet, drengene sover og jeg kan i stille ro og mag gå rundt og få styr på det sidste til i morgen. Drengene glæder sig, nok ligeså meget som alle andre børn og blev enige om, at tiden gik meget hurtigere hvis de gik i seng nu:0)

Til sidst vil jeg ønske alle bloglæsere både kendte som anonyme en rigtig glædelig og fredelig jul, og på gensyn igen snart i de kommede juledage, tak for de mange besøg hver dag (kan jeg jo se på your counter) og ikke mindst alle de dejlige hilsner og kommentarer.

Posted by Picasa

10 kommentarer:

Ditte sagde ...

Dejlige billeder fra Jeres julehjem.
Og rigtig glædelig jul til Jer også ;)

Moster-Mette sagde ...

Tak og i lige måde.

Mette W. Sørensen sagde ...

Rigtig glædelig jul til dig og dine. Håber i får en rigtig hyggelig aften:-)

Knus fra Mette

Netti sagde ...

Også glædelig jul til dig og dine. Smukt juletræ i har :)

Hellemor sagde ...

Dejlige julebilleder, Sofie. Jeg vil også gerne ønske dig og din familie en rigtig god jul og et godt nytår. Jeg sender dig ofte mange venlige tanker og takker for at du har hjulpet mig igang med at scrappe. Det er den bedste hobby jeg indtil nu har haft.

Annette sagde ...

Skønne billeder fra det smukke julehjem.


Glædelig jul til dig og dine kære.

Anne O sagde ...

Glædelig jul - håber I får en dejlig aften. Knus Anne

Anonym sagde ...

Elsker alle dine "prikkede" billeder. GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR.

Anne Thormose sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud.

Glædelig jul til dig og din familie.

Heidi sagde ...

Glædelig jul til dig og dine, skønne billeder du har lagt på, de svamper er jeg helt vilde med :)

Mange juleknus Heidi