lørdag den 4. december 2010

Lysestager i lange baner...

Micki og jeg var en tur i Tigeren idag hvor vi fandt de her 2 søde lygter til 30 ,- pr. stk. Kunne nu godt have brugt dem i noget større også, men der var kun dem her.
Også smuttede der også et par "sølv" (vist så meget sagt) stager med i kurven. Så skulle der være noget (mere) til den mørke tid, det er næsten kun om formiddagen man har normalt dags lys for tiden i øjeblikket, så lys bliver der brugt masser vis af herhjemme:0)
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skønne indkøb du har gjort dig! Og jeg læste lige i dit forrige indlæg, at man nu kan få mini-amaryllis...jubiiii, for det er nemlig min yndlingsjuleblomst. Nu må jeg på jagt efter sådan nogle! God lørdag til dig.

Tonje sagde ...

Så utrolig søte lyslykter du har kjøpt deg, og så billige også! Sølvstakene dine er også så vakre og passer så fint der de står som et stengsel mellom lyset og mørket på denne tiden.

Mette sagde ...

Hejsa. Det er altid skønt at følge med her. Jeg har lige bagt pebernødder efter din opskrift. De er super gode.. så tak for det :-)

Julehilsner
Mette

Anne O sagde ...

Sikke nogle fine stager og blomster du har købt! Der er heller ikke noget bedre end levende lys og blomsterløg i denne mørke tid. Knus Anne

Netti sagde ...

Smukke lysestager. Erik siger også til mig om jeg da absolut SKAL have ild i så mange lys på een gang..men det er nu så hyggeligt :)