søndag den 7. februar 2010

Et ny kort og et par sjove ting:0)

Jeg har længe nu haft lyst og bruge disse papirer sammen, nu er det så gjort! Papir er fra Cosmo Criket og Making Memories. Sommerfuglene stemplerne og punchene er fra StampinUp og teksten er vist nok Inkadinkado.
Sommerfuglene er sat fast med meget tynd dobbelt klæbende tape på midten og 3D puder under vingerne så de lyfter sig lidt.
Kortet er syet i hånden med meget tynd hækle garn.


Også til et par sjove ting. Var det noget med en dame værktøjs kasse med div. værktøjer? Eller er du til Babuska, så kan du få denne søøøde babuska lampe:0)

Det var alt for idag, nu skal jeg i Fakta og have et lille skab til mit badeværelse og den fineste hvide hylde med kroge under til min stue/køkken! De var i det nye katalog, så jeg håber bare de er kommet i butikken.
Fortsat dejlig søndag;0)

9 kommentarer:

Maren sagde ...

For et knallstilig kort! Likte fargene kjempegodt sammen. :)

Ha en fin søndag!

Karina Beck sagde ...

Lækkert kort med flot papirsammensætning.
Den lyserøde sag springer jeg over, men jeg er vild med babuskaer, så måske ? ; )

Anne Bente sagde ...

total lækkert kort, og alt det pinke der wawwwww

Anonym sagde ...

Kortet er bare smadder sødt..fine effekter! Jeg kan aftage både kassen og lampen!!!

Gitte sagde ...

Hvor er det kort fint. Søde detaljer.
Vild med Babuskalampen.:)

Anonym sagde ...

Sweet things! Thanks so much for sharing!~~Becky

Hellemor sagde ...

Super flot kort og papirsammensætningen er da lige i øjet. Flot med håndsyningerne, det giver en finish.

Hold da op et par lækre støvler du har fået. Det ser ud til at være nogle man bare kommer til at bo i.

Mette W. Sørensen sagde ...

Super flot kort, og ja papiret passer da så godt sammen.

Tanja sagde ...

WAUW hvor er det bare et RIGTIG flot kort og jeg er total VILD med farverne du har sat sammen... :o)
Håber dd fik det i Fakta du tog afsted efter??
Scrapknuzz Tanja