søndag den 7. februar 2010

Hvad inspirerer dig?

Jeg bliver inspireret af rigtig mange forskellige ting. Det kan være dejlige blogs, tv, reklamer internettet og blade. Jeg hører f.eks. til dem som elsker reklamer i scrapblade. Jeg ved en del "klager" over for mange reklamer og især helsidet, men her er jeg af en helt anden opfattelse og kan næsten hive luppen frem for at få alle detaljer med:0)

Mange af jer kender sikkert allerede Cath Kidston, men til alle jer der ikke gør, så skulle i prøve og smutte en tur forbi hendes shop! Ja jeg gad også rigtig godt og besøge shoppen ovenover, men indtil videre har jeg taget til takke med webshoppen og her kan jeg MEGET let blive inspireret;0)
Første weekend i denne måned er overstået og det er veloverstået. Vi har hygget max og der har været tid til alt det vi skulle samtidig med vi alle slappede af. Hvis der skulle være nogen, der efter sidste indlæg er stormet ned i Fakta, ja så må jeg altså beklage. Jeg fik en lang næse idag da jeg kørte til Fakta for at hente min nye hylde, for de var der nemlig ikke... Jeg tænkte, at så måtte det være i Netto. Men nej ej heller. Her tog jeg telefonen og ringede til Ditte, for jeg var ret sikker på hun også havde set det. (vi plejer vist at kunne lide det samme:0) Ditte fandt ud af det var i Kvikly, så jeg fartede i Kvikly og købte sidste hylde de havde tilbage og Steen har hængt den op. Skabet var vist liiige i det mindste alligevel.
Sov godt og hav en god start på den nye uge!

Ingen kommentarer: