onsdag den 3. februar 2010

Fra hus til hus

Igår mens snestormen rasede udenfor hyggede vi os inden døre. Jeg fik prøvet de nye Clearstamps jeg købte hos Pia og jeg er ret vild med dem:0)
De er da for cute og der er jo utallige muligheder med dem. Dennegang blev de bare stemplet på papir rester, men jeg skal helt sikkert også prøve og farvelægge dem engang. Jeg ved ikke om man rigtig kan se det, men baggrunden er stempler med HeroArt sky stempel i svag lyseblå.

Også et par billeder af en lille fyr som fryser og bestemt ikke nyder, at være udendørs. Jeg kan godt opgive alt hvad der hedder gå ture, med mindre det er med ham under armen. For Capone skal ingen steder med mindre turen går hjem i varmen.

På trods af den manglende motion som er udeblevet siden sneen har lagt sig, er det faktisk lykkedes og holde vægten nogenlunde nede:0) Han skulle jo nødig blive for buttet, det har hans helbred vist ikke godt af.

Lige til at kramme!

11 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækre kort i dejlige friske farver.
Vi andre gider heller ikke sneen længere, så jeg forstår ham ; )

Ragna sagde ...

Sikke nogle lækre stempler. At bruge cearstamps direkte på mønsterpapir.....tænk, det havde jeg slet ikke tænkt på. Må vist ind og lege lidt med nogle af mine stempler i aften. Tror da jeg har et par stykker, som kunne bruges til den teknik :-)

Marianne sagde ...

Nåh... han er nuser :)
Ligesom Ragna har jeg heller aldrig tænkt på at stemple på resteppapir - men det giver jo lige pludselig nogle helt andre muligheder. Tak for tippet :) Hus-stemplerne er bare SÅ søde... Hvis det ikke er fordi jeg ved, hvor totalt dårlig jeg er til at bruge stempler, skulle jeg helt klart have fat i dem :o) Hav en skøn aften.

Mette W. Sørensen sagde ...

Jeg kan godt forstå Capone ikke vil ud... jo du kunne da lave nogle støvler til ham, med foer :-)

Super flot kort og jo man kan sagtens se stemplet i baggrunden, og synes det er en super idé med at stemple og skære det ud!!!

Anonym sagde ...

Ha ha han er skøn at se på ham Capone...en rigtig krammebamse! Super søde kort!

Josefine sagde ...

Heisan..

Så koselige hus, lekre kort:)

Og den vovsen din var bare superskjønn. Forstår godt at han fryser i denne kalde vinteren!

Klemmer fra meg

Hellemor sagde ...

Sikke skønne huse og så flot et kort. Det er nogle dejlige mønsterpapirer du har brugt. Jeg glæder mig til at se hvordan du maler husene.

Hvor er Capone altså bare nuser. Jeg ville også holde mig inde hvis jeg var ham. Gi ham et kram fra mig.

Tanja sagde ...

Hvor er det bare nogle RIGTIG flotte kort du har lavet - jeg er vild med de stempler du der har købt.. :o)
Ham Capone er da bare for sød og ja, lige til en krammer...
Scrapknuzz Tanja

Sanne sagde ...

Sikke fine ting du har lavet med Mi Casa stemplerne Sofie - rigtig flot. Den er da for nuser den lille Mops!

Charlie sagde ...

SUpersøde huskort og skøn vovse - helt knust over hans ene pote oppe i luften og hans - så bær mig dog HJEM kvinde-blik. =0)

Mie sagde ...

Lækre kort, sjovt at stemple på mønsterpapir. Bruger det en gang imellem på tøjet til Tilda-stemplerne. Det giver også god effekt.Har også set et sted på nettet at man kan gøre det på stof, men har ikke prøvet det endnu :)
Capone er da bare for lækker (håber han har det godt), sjovt at han ikke gider sneen. Walther er lige modsat han elsker det og vil helst være ude hele tiden.