mandag den 1. februar 2010

En blogcandy fra mig til dig!

D. 13-4-2009 lagde jeg en "your counter" statistik her på bloggen og den har på den korte tid nået knap 50.000 besøgende! Og som en tak til alle besøgende og alle jer som ligger søde kommentarer har jeg lavet denne blog candy.

Det du skal gøre for, at være med i lodtrækningen om herlighederne er: Kopiere billede med link hertil på din egen blog. Tilmeld dig som fast læser hos Fru Hansen og skriv en kommentar i feltet herunder senest d. 20-2-2010.

Tak for besøget;0)

83 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hvor ser den blog candy lækker ud.. Tak for en super blog..

Maria Therese sagde ...

hærig candy i en hærlig blog! har linket til deg :)

Annette sagde ...

Hej super skønne persiiiiiiiiiille sveske Sofie - sikken en super lækker 50.000 besøgs blogcandy du har på din blog. Og hvem ville ikke gerne vinde den...? Ja, jeg vil gerne.

Benita sagde ...

jamen jeg er jo allerede fast læser af din blog... må man så godt deltage i din fine blogcandy?

Linker under alle omstændigheder til dig på min blog. :D

Tina's blog sagde ...

Uhhh det ser bare så dejligt ud super lækker blogcandy. Tak for en meget inspirerende blog som jeg tit besøger. Ja Green Gate er nu også kommet i mit hjem :-)

Karina Beck sagde ...

Tillykke med dit store besøgstal på under 1 år!!!
Lækker candy. Jeg krydser fingre for, at den kommer hjem til mig.

Kristina sagde ...

Sikke en skøn Candy!
Den vil jeg da helt sikkert gerne være den heldige ejer af!
Nyder at følge din blog....

Carina sagde ...

Super lækker blog candy. Linker da helt sikkert. Kigger tit på din super blog.

Donna sagde ...

Tillykke med det store besøgstal :) Super lækker blogcandy.
Det er altid inspirerende at kigge forbi.

Mette W. Sørensen sagde ...

uhh en lækker blogcandy og sikke mange besøgende...
Selvom du ikke har fået scrappet så meget den her tid synes jeg altid du har nogle gode og hyggelige indlæg :-)

Anonym sagde ...

Wauw sikke en lækker blogcandy og stort tillykke med de mange besøgende.

Splashes of Pink and Mint sagde ...

Beautiful scrap goodies! I'll place the picture on my side bar!
Thumbs up! Congrats on so many visitors!

Dorthe sagde ...

Hmm... - Nå jeg troede faktisk jeg VAR fast læser af din blog *G* - Det var jeg så ikke... - underligt ... Men NU er jeg (har nu ellers af og til kigget forbi)... Nå pyt... Fantastisk blogcandy du har lavet - den er godtnok lækker. Jeg linker til dig og den herfra: pipserier.blogspot.com

Mette Hvistendal sagde ...

muns den blog candy er vildt lækker.. synes det er fornemt at du fejre dit store besøgstal på denne måde. vil gerne rose dig for de flotte ting du laver

Sivsko sagde ...

Det er da helt vild fantastisk.
Herlig Candy - tusind tak for en dejlig blog.
www.sivsko.com

Fru Larsen sagde ...

Wauw - jeg gad godt at være den heldige vinder af den candy!
Tillykke med de mange besøg, det er da helt vildt... :)
Hav en god dag

Grete sagde ...

WAUW!!! Rigtig lækker blog candy, og tillykke med det høje antal besøgende.
Rigtig dejligt at kigge forbi, og se dine mange kreative indlæg.
Rigtig god dag

Jane sagde ...

Hej din dejlige pige lækkert lækkert lækkert er jeg nødt til at sige.Det er så fingrene kribler :O)
Jeg kan buge timer herinde og bare suge til mig. Tak for alt du har lært mig.Jeg elsker min nye hobby. Sikke en verden :O)

Else Slipsager sagde ...

tillykke med de mange besøg på din lækre blog. og super lækker blog candy du har sat på spil.

wishoff sagde ...

Lækker blog candy...rigtig fed blog du har..
50.000 besøgene vildt fedt..

Brit sagde ...

Som fast læser af din blog bliver man altid så inspiret af alle de kreative ting du får lavet.

Hvem vil ikke gerne vinde den fantastiske blogcandy?
Det vil vi vist alle.

Cecille sagde ...

Lækker candy - den gad jeg da godt at vinde. Nu er jeg jo allerede fast læser og har været det længe, så jeg kan da lige benytte lejligheden til at sige tak for en masse god inspiration :-)

Trine sagde ...

Tak for sidst. Tillykke med de mange besøgende. Selvfølgelig er følger jeg bloggen her *s*
Trine

Mio sagde ...

Stort tillykke med de 50.000 Godt gået : )
lækker blogcandy, håber den havner hjemme hos mig : )

Made By Dorthe sagde ...

Wow hvor sikke lækkerier du har fundet frem, dem vil jeg da forfærdelig gerne vinde, så jeg har lavet et indlæg på min blog.
Kan sørme godt forstå du har haft så mange besøgende, det er en sjov og inspirerende blog du har, tak kikket :-)

Bende sagde ...

wow super lækker blogcandy.
Jeg har dog ikke selv en blog men jeg er fast læser af din, en rigtig god og inspirerende blog :o)

Kit sagde ...

Hej Sofie.
Super lækker blogcandy du har der ... mums for dejlige sager :o)
Knus fra Kit

EttenA sagde ...

Tillykke med det flotte besøgstal!!!
Sikke dog en lækker blog candy du har sat på højkant - det bliver spændende at følge.

Sabina Bjerre sagde ...

Hej Sofie.

Glæder mig til at se dig i marts.
Sikke en lækker blogcandy - den kunne godt bruges i Skive :)

Jeg er nu "følger" af din blog - og der er linket fra min blog.

Hygge til jer alle nordpå.

KnuS Sabina

Thanni sagde ...

Tillykke med det flotte besøgstal :)..og hold da op for en skøn candy - den gad man jo godt vinde ;)

Mette sagde ...

Super lækker blogcandy - den må gerne komme hjem til mig :-)

Kirsten sagde ...

lækker blog candy, hvem vil ikke gerne vinde den ;-) tak for god inspiration og tillykke med de 50.000 besøg

Jeanne sagde ...

Tak for en god start på min scrap booking som du var med til at udløse. Det ser lækkert ud herinde. Jeanne

Anonym sagde ...

Congrats on all the visitors.Im a new follower and I love your page and giveaway.

Anja Døj Jensen sagde ...

Bob, bob, bob, bob, bob, I´m loving it....Skøn side, bare jeg vandt, savle savle. God weekend.

Snehilsen fra Anja J

Ann Katrine sagde ...

skøn skøn candy som gerne må finde hjem til mig - linker fra min til din blog :-) ha' en go' weekende og pøj pøj til alle

Laila sagde ...

Super lækker candy. Den gad jeg godt ha fingrene i ;O)
Har added link til din side i min sidebar.

hovsa37 sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
hovsa37 sagde ...

Hejsa, så prøver jeg lige igen.. Ville lige sige super flotte ting som du laver...

håber jeg har gjort rigtigt med at få din blog på min.. det er første gang for mig...

Mvh Tina

Carina Fehrn sagde ...

Rigtig lækker Blog-Candy du har lagt ud til os:o) Tillykke med de 50.000 besøg! Hilsen Carina

Carolina sagde ...

Hej
Stort tillykke med de 50.000 besøgende. Hav en dejlig weekend.
Jeg har linket til dig på min blog
http://carolinas-kort.blogspot.com/

BellaMio sagde ...

Uha skøn blog candy, der er jeg vist nødt til at være med..!! :) Du har en dejlig og inspirerende blog.., som det er spændende at følge!! Knus.. (())

Mandy sagde ...

Hi anna, congratulations on reaching 50,000 hits, I am not surprised your blog is a wonderful place to visit! I have been a fan of your blog for over a year! I have set up to follow you on network blogs and I have linked you with a picture over on my blog!

{{hugs}} mandy

I love your cath kidson tins, I got a set myself the other week, but I must look out for the ones you have, lovely size!

Anonym sagde ...

Hi, Love your blog. Great candy, love to win ( keep my fingers crossed) Have become a follower and will put a link in my side bar
Yvonne

Mona sagde ...

Tillykke med det flotte besøgstal. Tak for den gode inspiration og muligheden for at vinde din fine Blog Candy. Dine forskrifter er fulgt :-)

Margie’s daughter Leiny sagde ...

Beautiful goodies, I saw your giveaway at Elly's My Everyday Things and just followed that over. I will register with you and place your giveaway in my side bar. fingers crossed. Margie in Ireland.

KompasUdenRetning sagde ...

WAW... det ser lækkert ud... og jeg kan kun sige... hvem vil ikke gerne vinde sådan en gang guf for øjnene... med masser af kreative hyggestunder indbygget i pakken???... smiler... Ja jeg ville gerne!!!...

Masser af hilsner fra hende den nye blogger... Heidi

Miss StampAlot sagde ...

Heisann dette var en super fin CANDY du, går det annt til og slenge seg med fra Norge tror du ? Lager ett innlegg i bloggen min om dette og linker til deg... må jo bare prøve..

Har jo vært med på massevis av candyer med har aldri vært så heldig å vinne noe.. men det som venter på noe godt, venter ikke forgjeves er noe di sier i norge.

Masse fint stasj du gir bort her..

Måtte JEG vært så heldig =)

Klem fra MARIELLE fra Norge..

ps, legger meg også til som følger..

Regnbuedrops sagde ...

gratulerer så mye med SÅ mange besøkende =D du har en utrolig flott blogg og blog candyen sin er helt himmelsk =D Har også lagt med til som følger og candyen ligger i side menyen min, bare å stikke innom=)

ha en fin helg videre
klem heidi

Anonym sagde ...

For en super blogg du har. Mase herlig interiør og masse fine kort. Slenger meg på blogcandyen din og som følger av bloggen din. Kom gjerne innom min en tur.
Ha en trivelig helg.

klem fra Grethe

Randi WS sagde ...

Kjempeflott blogg du har, og super candy!! Jeg legger link til deg i sidebaren min og er mer enn gjerne med i trekningen! ;)
Klem fra Norge

Randi WS sagde ...

Kjempeflott blogg du har, og super candy!! Jeg legger link til deg i sidebaren min og er mer enn gjerne med i trekningen! ;)
Klem fra Norge

frk-humlebi sagde ...

Hej Sofie. Hjertlig tillykke med de mange besøgende, men du har jo også en Skøn blog som altid, og sikke en fantastisk blogcandy du har udlovet. Er meget imponeret. Knus fra Karen

nergele's puslerier sagde ...

Hei på deg
jeg vil også gjerne ha alt det flotte du har i din candyblog,dette er mitt første forsøk på en slik type.(ikke lenge siden jeg fikk min egen blog)..først vil jeg gratulere deg med så fine besøkstall og alt det fine du har i din blog..
Ta gjerne en titt på min og ha en riktig fin weekend..

hilsen fra hilde johanne

Pattyjo sagde ...

Beautiful blog candy.
Pattyjo

Helle sagde ...

Hei på deg,
50.000 besøkende er jo imponerende!!
Mye flott å se på her hos deg :-)
Og Blog Candyen din er hjertelig velkommen til min postkasse ...
Tusen takk for muligheten!!
Klem fra Helle i Norge

Ta gjerne en tur innom hos meg ;-)

Tanya sagde ...

Beautiful blog! Amazing candy !!!!!
Thanks for the chance to win!!!Really want to be the lucky winner.
Linked it on my sidebar.
Congrats on your hits!!!!!!!!!!!!!!
Thanks!!!!

Unknown sagde ...

Great blog en awesome candy. I'm a follower on your blog. I link you on my sidebar. Thanks to give a chance to win.

Knerten sagde ...

Så flott en candy, Anne Sofie !
Jeg har vært inne på bloggen din og kikket før også, men nå legger jeg meg til som følger :-)
I tillegg lager jeg en link i min sidebar, med bilde av candy'en !
Så krysser jeg fingre oghåper lykken smiler til meg.

HA en finfin kveld fortsatt.

Mvh
Turid aka Knerten

JHG sagde ...

Milde marengs hvor er det en dejlig hjemmeside du har - så spørger man sig selv hvorfor har jeg ikke set den før - og sikke en dejlig candy - uha hvor det kribler i fingrene på en gammel pige som mig :)

Olga sagde ...

Oh so many hits! WOW! You deserve it! I like your blog, I'm a follower now. The candy is soooo sweet, I dream to win it. I've posted about it at my sidebar.
I like your retro style stuff, everything is eye candy!
And I adore such dogs, don't know it's English name, we call them "mops" :)

Tina sagde ...

Jeg har endnu ikke en blog, men derfor synes jeg alligevel, at din blog er skøn. Jeg bliver i godt humør af dejlige billeder og altid i skønne farver og mønstre.

Heidi sagde ...

Lekker bloggcandy!!!

Jeg er med:
http://heidisscrappeliv.blogspot.com/2010/02/flott-bloggcandy.html

Evy sagde ...

Oi, for en flott candy! Bloggen din er og super... :-)

HazelQ sagde ...

Congratulations on your many hits!! That is soo cool. Thank you for the chance to win this candy. I've linked the pic on my sidebar.
Hugs
Hazel

HenrietteH sagde ...

Super flot med de mange besøgende.
jeg er med på din candy

JHG sagde ...

Hov glemte vist at sige linket stå fint og lokker på min side - jubii der var lige noget jeg kunne finde ud af :)

KarenB sagde ...

I've been enjoying your blog and I'm a new follower. I linked you up on my sidebar :)

Larisa sagde ...

So great candy!!!!!
Thanks for the chance to win it )) I linked it on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
and I hope I have a chance ))))
I keep my fingers crossed ) Hugs. Larisa

Hege sagde ...

Hei...jeg blir med på den flotte candyen:)
Har linket til deg.

Peninia / Gosia sagde ...

Wow...it is wonderful candy!!! Thanks for the chance to win this!!!!

*hugs Peninia Art
http://peniniaart.blogspot.com/

ESMoon sagde ...

Wow...it is wonderful candy!!! Thanks for the chance to win this!!!!
http://esmoonperm.blogspot.com/2010/02/international-candies.html

Valentina sagde ...

Congrats on all the visitors.
Lovely candy
I linked you up on my sidebar :)

Greeting
Valentina

Tina sagde ...

nice candy!=)http://boosinka-tina.blogspot.com/

Create With Joy sagde ...

I am following and I have added a link at Create With Joy - please visit when you have a moment!

Ramona
http://create-with-joy.blogspot.com

wadland sagde ...

50.000 besøg, WOW! Det er flot tal. Er nyeligen blevet opmærksom på alle de skønne blogs der er rundt om på nettet. Din candy er utrolig flot og ville passe fortrinlig ind i mit univers ;-D

JAN sagde ...

50,000 hits wow congratulations to you that is a mighty lot of visitors..well done..and many more to come too..please enter me in your candy draw i have added your candy to my blog sidebar ty Jan

Silje sagde ...

wow, gratulerer med så mange besøkende! Flott blog du har! Har linket deg, og blitt følger!

Silje

Wenche sagde ...

Oj, så flott candy! Gratulerer med så mange besøkende. Ikke så rart når du har en så fin blogg med mange lekre kreasjoner!

Klem Wenche :0)

Karinchen sagde ...

Skøn candy. Kan godt forstå de mange besøgende - jeg besøger dig også tit men er først nu blevet officiel fast besøgende. Jeg har også linket fra min blog, men kan ikke rigtig få billedet med over. Er lige begyndt at blogge og har stor set ikke brugt den. Håber det går. Knus Karina

Elisabeth Helland sagde ...

da har jeg blitt følger og jeg har også linket til bloggen og candyen din ...... flott blogg du har...... takk for titten....og ja så klart jeg vil være med i trekning... ;o)

Annette / aka sagde ...

Tillykke med alle de besøgende. Lækker candy du udlover i den anledning, på din meget fine inspirerende blog.
Jeg vil da rigtig gerne være den heldige, så jeg har meldt mig som fast læser og linket til dig.

Pattyjo sagde ...

I received a email from you about this blog candy. It was in your language and I couldn't understand what it. Could you send me another email in English please. Thank you.
Pattyjo