fredag den 27. marts 2009

Første kort med nye Hänglar

Det første der blev lavet med de nye Hänglar stempler var dette kort til Jeannette som var så sød og købe dem til mig. Uden hende havde jeg stadig bare været nødt til bare at gå og drømme om dem:0)
Papiret er Tilda papir blomsterne er Prima både de hvide og de små rose hoveder. Bladene er lavet med QK. Stemplerne er malet med Distressing Ink.
Nu skal jeg så lige have gjort lidt rent inden weekenden og ellers har jeg et projekt igang i kælderen. Et lidt anderledes påskeæg til drengenes små niecer, men det får i sikkert at se senere.
Rigtig god weekend og må Linda vinde X-Faktor...

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

åååh!! VIlket urfint kort du gjort!! Härliga färger! Så sött med rött! ;)
Å vad fint med alla växter runt omkring =)
Trevlig helg på dej å tack för dina goa ord inne hos mej! *glad*
kram Petra
http://paradises.blogg.se/

Ditte sagde ...

Så sødt!
God weekend ;o)

Splashes of Pink and Mint sagde ...

Owwww.... this card is absolutely adorable!!! Great colorcombo! And the stamp is sóó cute! Have a nice weekend!

Annette sagde ...

WOW hvor er det et skønt kort du har lavet. Dejlige frisk sommerfarver.

God weekend,
Annette

Karina Beck sagde ...

Flotte kort og endnu engang superflot farvelagt !
Jeg drømmer stadig om de Hänglar. Ærgeligt at det skal være så svært at købe dem...
God weekend.

Annita sagde ...

ejj hvor er den sød...
er nu faldet ned... tak for snakken idag.... rotten faldt til jorden:-)

-rottedamen...