mandag den 16. marts 2009

Forår i hjemmet

Jeg blev rigtig glad, da jeg så reklamer her i weekenden! Netto havde nemlig nyt til min serie jeg købte hos dem i efteråret;0) Viskestykker og puder i samme stof. Sidst købte jeg forklæde, grill handske og dug og jeg elsker bare den serie som går rigtig godt sammen med GreenGate...
Jeg købte også alle viskestykkerne til Ditte, for jeg ved hun er lige så vild med det og hun ligger jo stadig på hospitalet.
Disse dåser er slet ikke nye, det var faktisk noget af det første GreenGate jeg købte. Men jeg syntes man bliver i så dejligt forårs humør af dem. dejlig friske farver:0)
Jeg smutter igen, jeg skal lige nå og have støvsuget og vasket gulv inden jeg skal åbne. Så hav en dejlig mandag og på gensyn

6 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Ser dejligt ud.

Charlotte sagde ...

Jeg kan da godt se på det hele, at jeg må forbi Netto! :-)
Dejlige billeder - rigtigt forårs-skønt at kigge på!

Anonym sagde ...

Hvor ser det bare skønt ud ! Ja, jeg kom også til at købe nogle viskestykker i Netto :O) Green Gate er kommet på min ønskeseddel.
Ha en dejlig dag.

Heidi sagde ...

så lækker - der var noget i Netto der gik min næse forbi denne uge kan jeg se ;o)

Netti sagde ...

Det ser dejligt ud..måske jeg skulle et smut forbi netto?

Camilla G sagde ...

Å de boksene var nydelige!!!