lørdag den 14. marts 2009

Ny proviant

Ja, lidt ny proviant skulle der med hjem sidste weekend, da vi var i Ejsing. Jeg købte kæmpe Muffin fra Magnolia, Banana split fra QK, punch med 3 forskellig str. blade og et lækkert stempel fra Wipper Snapper. Også en kæmpe stak nye papirer fra bl.a. Penny Lane, October Afternoom, Bo Bonny mm.
Det nye stempel blev så afprøvet idag og det er ret dejligt og male, for man får virkelig brugt en masse forskellige farver på alt det forskellige slik:0) Der er farvelagt med Distressing Ink og vand pensel.
Isen fik små prikker med Ranger Glitter Glue og jeg tror måske jeg skal prøve Glossy Accent på bolcherne og de store bolche stænger, det vil vist se lækkert ud...
Nu skal der ellers bare lørdag hygges med god mad senere og en ny dansk film der hedder "kandidaterne"



8 kommentarer:

Linda sagde ...

Altså Sophie man bliver da altid lækker sulten når man kigger for fin blog. Det er da nogle lækker ting du har købt i Ejsing. Og tak for sidst forresten en super hyggeligt dag. Fint kort :0)

Karina Beck sagde ...

Det blev et rigtig sødt kort. Lækkert stempel og andre sager, du fik købt. Jeg vil se frem til hvad du finder på med dit OA papir.
God weekend.

Heidi sagde ...

Super skønt kort og ja er der noget bedre end at hygge med at male stempler ;O)

sonja sagde ...

dejlige ting du købte,stemplerne er så søde,glæder mig til at se flere kort med dem på. flot kort den kanin er bare for sød,fik også lige et par aftryk af jane. god weekend...

Anonym sagde ...

Søde stempler du har investeret i ! Ja, man mærker mundvandet når man ser både stempler og kort :O)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Super flot malet stempel. Det ligner jo det rigtige stempel på en prik.
Sikke nogle dejlige ting du har fået købt sidste weekend. Jeg elsker nye ting.
Fortsat god weekend.

Netti sagde ...

Den muffin købte jeg også og jeg glæder mig til at prøve den.
Lækkert kort du har lavet, men hold da op et arbejde med at male den - imponerende flot!

BellaMio sagde ...

Skønne sager, du har fået købt.., og sikke et super flot kort!!