lørdag den 28. marts 2009

Mini Cris Cros og Rema fund

Idag har jeg lavet et par mini Cris Cros kort med Hänglar stempler og det dejlige Tilda papir.
Der er malet med Distressing Ink, bladene er lavet med QK og blomsterne er fra Prima.

Drenge kortet er lavet lidt mere enkelt med stjerner istedet for blomster.

Da jeg var ude og handle idag fandt jeg dette flotte turquise fuglehus, krus som jeg har tænkt skulle være urtepotter og matchende servietter... Lysestagerne var nogle jeg havde i forvejen;0)
Nu vil jeg i bad og til at lave lørdagens menu (stadig ikke nogen bud på hvad det er vi får HVER lørdag?) Fortsat god lørdag aften;o)

10 kommentarer:

Heidi sagde ...

så lækker kort du har lavet i skønne farver ;o)

JEG MÅ I REMA ;o) så lige nu i reklame, huset, men ikk krusene....

Ja jeg ved jo nu endelig hvad menu er ;O))) og vi skal ha det samme i aften mums

Karina Beck sagde ...

Virkelig søde kort!
Jeg ved ikke om der har været et clue ift menuen.. men med sådan to drenge gætter jeg på frikadeller..?
Rigtig god weekend.

Connie sagde ...

Lækker kort.

Menu: Burger med pomme frite (hjemmelavet naturligvis)

Annette sagde ...

Skønne kort du igen har lavet. Totalt for lækre tyrkise ting du har fået købt.
Menu: noget med flødekartofler...?

sonja sagde ...

så skønne kort igen,flot farve og stempler. ha en god søndag..

Annita sagde ...

hej

jeg ved godt hvad menuen er... men det tæller hvis ikke...*Ü*
Super søde kort. tak for trykkene. Vil fluks gå i gang.
har lagt noget til dig på min blog
knus Annita

lam sagde ...

hvor er de skønne de kort og holdt i dejlige farver

Kit sagde ...

jeg mener det er noget med culotte og bagekartofter?

Monique sagde ...

Beautifull Sofie. Such lovely colours :)).

Hugs Monique

Peet sagde ...

Wow, love these, Sofie! Great colors, gorgeous creations!!!