torsdag den 12. marts 2009

Øko sodavand, forår og ny mini pink PC

Ja, økologisk sodavand, så har man hørt det med. Den er lavet af økologisk rør sukker og smager faktisk fantastisk...
Også vil jeg bare sige, at aftensmaden smagte MEGET bedere med det dejlige nye GreenGate!

Igår havde vi det mest fantastiske forårs vejr og jeg blev simpelthen nødt til at have disse dejlige hortensia til vindues karmen. Potterne er GreenGates latte kopper

Også til min nye computer, jeg ELSKER den. også er den lyserød... Jeg har lagt mobilen ved siden af så man kan se hvor lille den er, den kan næsten være i lommen. Jeg havde en dejlig hvid Pacardbell, men den døde allerede efter 4 mdr. og jeg vidste bare, at jeg måtte have samme str. igen



Nu vil jeg gå ombord i vasketøjs kurven så der kan hygges lidt i weekenden og ellers glæder jeg mig bare så meget til at besøge Ditte som fik en dejlig dreng inat, 4½ kilo! Jeg er blevet "Moster Fie" JUBII... Jeg glæder mig RIGTIG meget til at se ham;0)
Tak for besøget her hos mig!

3 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor dejligt at høre Ditte har født og går ud fra mor og barn har det godt - hils mange gange ;o)

Det stel er jo for flot og jo lige dig - passer jo enda med din nye computer, jeg er kun lidt vilddd misundelig gggg

Anonym sagde ...

Tillykke med moster-titlen og din nye skønne skønne lyserøde PC :O) Ih, nu har jeg skrevet Green Gate på min ønskeseddel, så kan det godt snart blive august :O) Ha en dejlig dag.

Charlotte sagde ...

Hvor ser det altså hyggeligt ud, det dækkede bord med Greengate. *drømme* *drømme*! Dejlige, glade farver.
Den økologiske sodavand må vi da vidst lige afprøve her i huset!
... og en lille lyserød bærbar. SKØNT!
Kig ind på
http://www.herhosmig.blogspot.com
...hvis du har lyst.
God weekend.