torsdag den 30. april 2009

Hängler kort, QK die og forår på Solbakkevej

Jeg er egentlig ikke så meget for lilla, men jeg er totalt vild med det nye BG papir som er lyse lilla, blåligt og ellers let og luftigt:0) Så den lille søde Hänglar pige kom i lilla tøj denne gang.
Også er der kommet en ny die til familien... En ny sød muffin die, så dette blev et meget hurtigt enkelt kort for lige at afprøve den:0)

I tirsdags var Helle og jeg ude i AZ og jeg købte et par hængebirke til et par potter og lidt små blomster. Og jeg er rigtig glad for mine nye træer!

Jeg har lavet et par potter med jordbær til drengene. Håber på, at vi næste år har fået lavet de plante kasser i haven jeg ønsker mig så der kan komme lidt flere jordbær og måske lidt salat:0)

Det andet træ jeg købte kom til at stå på trappen ved døren. Det passer så fint der fordi det er så højt og slankt.
Nu vil jeg sige rigtig god weekend til jer alle og gå igang med at gøre rent så man kan nyde weekenden i ro og mag, denne gang skal vi heldigvis ikke nogen som helst ting.



På gensyn

7 kommentarer:

Annita sagde ...

sikke hyggeligt... kommer du og ordner min terasse også ? man kan helt sikkert ikke lave have tam tam med en hånd !! god weekend
knus Annita

Heidi sagde ...

den muffin die er da total for lækker og kortet er da for skønt og jo liggggggggggggge mig med lilla ;o))) glæder mig til at se og røre papiret LIVE ggg

Skønne blomster du har fået - jeg var jo selv godt igang med handel i az da jeg var der med Helle

Rigtig god weekend knuz

Helle Sahl sagde ...

Så fine dine potter blev. Det giver så god en stemning. Lyder som i får en dejlig sommerweekend.

Super fine kort. Det papir er alt for lækkert. Du må gerne lægge en af hver af de nye Basic Gray til side til mig ggg

Jeannette Lauridsen sagde ...

Super lækre kort du har lavet. Er vild med dine Hänglar stempler.
Sikke mange dejlige ting du også har købt til haven. Sjovt med jordbærerne.

Gitte sagde ...

Mums den muffin er bare skøn. For ikke at tale om det Hänglar stempel. :) Jeg kan godt forstå at du fladt for det papir, der er super flot. :)
Hvor ser det skønt ud med alle de krukker fyldt med blomster og træer. Bare jeg havde en have. :o\
Du må ha' en rigtig god weekend.

Netti sagde ...

Flotte kort du har lavet. De lilla farver er vildt søde og romantiske.
Lækker krukker du har fået lavet..det ser godt ud.

Pia sagde ...

Jeg er vild med dit muffin kort. Den er for cute den die! :-)
Og hvor er den fed - den lille pin som du har brugt på dine Hänglar kort :-) Glæder mig til at shoppe hos dig!
Er det ikke bare skønt at få lidt nyt til haven?
Rigtig god weekend til dig !!