torsdag den 16. april 2009

Den rigtige registring

Nu har Annette (som også er administrator) og jeg forsket i hvordan det er den tæller og hvordan den skal sættes rigtigt op. Hits "out" har ingen betydning hvor på listen man ligger, men derimod er det hits "in" der tæller. Og for at du får registreringen når nogen går fra din blog, skal du i adresse linjen (hvor du har gemt logoet) skrive http://scrap.gotop100.com/in.php?ref=101 Bortset fra sidste cifre, for det er dit nummer... Altså 101 er det nummer jeg fik da jeg meldte min blog til.

Håber det er forståeligt

Fortsat god dag

5 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hej
Nu har jeg gjort, som du skriver. Men jeg kan nu ikke se at den tæller alligevel.. Hmm

fie & Co sagde ...

Det sker ikke med det samme, der er opdatering hver halve time.
Man kan heller ikke via egen computer få talt på listen (og egen side)

Helle Sahl sagde ...

Jeg må lige have hjælp til det. Det er helt vildt svært. Rodede frem og tilbage masser af gange i går og forstår det stadig væk ikke. Jeg tror jeg har lavet link rigtigt med id, men kan ikke finde ud af at lægge billede på.
Måske jeg kan score et kursus i statistik engang.

Stine66 sagde ...

Hm jeg kan ikke få lov til at der skal stå mere i feltet ; Banner, og i feltet banner location kan man heller ikke skrive. HVAD felt mener du det skal stå i ?

fie & Co sagde ...

Det er fra din blog hvor du sætter billede ind med link der skal skrives dit nummer;0)