fredag den 3. april 2009

En mindre masse produktion

En mindre masse produktion blev det til idag til min slunkne kort kasse;0) Jeg elsker denne dejlige is kage, det er en revolution die hvor der også hører en lagkage med til. Happy birthday stemplet er fra Heidi Swapp.
Det lilla kort er lavet med det dejlige Bazil karton med prikker, egentlig er jeg ikke ret vild med lilla og jeg tror det er første gang jeg har lavet noget i den farve.

I aften skal vi til fødselsdag, så aftensmad skal vi ikke tænke på idag og ellers er dagen idag starten på drengenes påske ferie. Det betyder, at vækkeuret gemmes væk i 12 hele dejlige dage:o)
Rigtig god weekend og påske ferie til jer der har det...

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Som altid lækre kort.; )
Rigtig god påske til jer.

sonja sagde ...

skønne kort,god påske til jer...

Majer sagde ...

Det er en rigtig god idé med lidt masse produktion en gang imellem. Særligt når det er med sådanne skønne forårsagtige kort.

God påske til dig og familien :-)

Sabina Bjerre sagde ...

hejsa..

Den scallop+cirkel der er brugt på kortet - er det en punch der er brugt? (og har du den evt. i shoppen?)

Og hvad med den kage dies?

Super flotte kort!!!

Heidi sagde ...

LÆKKER kort - den dies må jeg da eje ;O)) og det lilla kort - mums jeg elsker lilla ;o)

Rigtig god weekend

Netti sagde ...

Sofie kan jeg ikke lokke dig til at lave sådan nogle muffins til mig til når jeg kommer i påsken?? *hundehvalpeøjne* :) De er da for lækre!! Superflotte kort du har lavet.

Helle Sahl sagde ...

Eeej det lyder for lækkert med ferie. Er vild med kortene. Det er for lækkert med både det prikkede karton og det ternede papir, dies og dims.

God ferie til jer alle.