fredag den 10. april 2009

Gaveæske til Toffifee

Min lillebror Bobby og hans kæreste Pernille er hjemme fra København også plejer hele familien at samles til en gang hygge. Det er dennegang min anden bror Tobias og hans kone Helle som ligger hus til. Jeg har scrappet en en lille toffifee æske i stedet for at komme med en blomst og til Tobias har jeg købt en lækker special øl som i får set senere, den skal jeg også lige have gjort noget ved:0)
Dagens menu står på lammekølle og flødebagte kartofler ved sofabordet med en god familie film "Den magiske legetøjs fabrik". Blockbuster havde 5 præmier film på tilbud i 5 døgn, så det benyttede vi os af idag...
Fortsat god påske og tak for besøget;0)

5 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

De er for søde de høns. Dejlig æske. Den bliver hun helt sikkert glad.

BellaMio sagde ...

Super sødt!! Rigtig god påske!! :-)

Heidi sagde ...

uhmmm den er jo lige til at spise ;o)) super super flot

Fortsat rigtig god påske ;o)

Anonym sagde ...

wow!! Va fint!!
Så lekfullt å sött när du använt en massa QK-grejer! =D
Glad påsk på dej!!
kram Petra
http://paradises.blogg.se

Netti sagde ...

Åhh den hønedies har jeg bare sådan kig på!!
Superflot toffefe æske du har lavet. Det lyder til at blive en hyggelig dag.