tirsdag den 21. april 2009

Færdig...

Så blev jeg færdig med æsken til på fredag, men den blev ommøbeleret lidt siden igår. Jeg har istedet brugt tekstempel (som findes i web shoppen) blomst og pynt.
Æsken set fra siden. Den er lavet af lyseblå karton og sværtet med Distressing ink. Det runde stempel i midten er fra Stempel Glæde.
Hvis nogen ønsker en "How to" kan det sagtens lade sig gøre;0)

Også til sidst et billede af drengene fra i morges inden de skulle i skole, syntes de så så fine ud idag, at jeg lige måtte tage et billede af dem.
Så skal jeg til og igang med en ide til en konfirmation vi skal til på søndag og ellers er jeg i fuld sving med april udfordringen på ScrapQueen.
Tak for idag og på gensyn imorgen;0)

7 kommentarer:

Tanja sagde ...

Hvor er den bare blevet SÅ flot.... JA, tak til en How to do.... :o)
Kanon billede af drengene...
Scrapknuzzz Tanja

Karina Beck sagde ...

Den blev superflot din æske.
Og dine drenge er da for seje. Jeg kan se at højhåret er in hjemme hos dig også ; ) : )

sonja sagde ...

Hvor er den blevet flot,mega seje drenge.hav en god dag...

Heidi sagde ...

hvor er den blevet flot og vild med sådan du har pyntet og JA TAK til jow to do ;O))))
Hvor er de rigtig smarte drengene

håber vi snart ses knus

Splashes of Pink and Mint sagde ...

What a beautiful little box (well, I think it's a box!). In your previous post you showed another one, also very cute! Thanks for the inspiration!

Heidi Ann sagde ...

Skønne drenge, de er rigtig fine... Rigtig lækker æske... Og jeg siger også ja tak til en how to do...

Anonym sagde ...

den er altså bare SÅ fin. Den bliver jeg nødt til at prøve en dag :)