onsdag den 1. april 2009

Sommer

Nej, sommer er det ikke endnu, men vejret er FANTASTISK og jeg fik lyst til at lave noget sommerligt:o) Der er blevet brugt ene QK dies og alfabetet er lavet på BigShot.
Jeg var på hovedet i reste kassen og stilk mm. er lavet af små bitte rester, dejligt og få brugt noget af det for det hober sig virkelig op.
Igår aftes havde vi work shop i kælderen hvor vi lavede sommer sko. Jeg fik lavet 3 og næsten en is og vi havde det rigtig hyggeligt.
Nu kalder aftensmaden... På gensyn;0)

11 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Ej et dejligt sommerkort. Det bliver jeg nok nød til at lifte ; )

Tanja sagde ...

Hvor er det bare et rigtig lækkert sommerkort... :o)
Hmm de ser da MEGET spændende ud de sommersko....
Scrapknuzz Tanja

Heidi sagde ...

super skøt kort og du har ramt plet - det er da for sommerligt ;o)

Super skønne sendaler du fik lavet - ja jeg nåede kun 2 men pyt - vi havde det jo super hyggeligt ;O)

Helle Sahl sagde ...

Skøøønt sommerkort. Passer perfekt til vejret. Fine sandaler. Tak for vejlednng og en hyggelig aften.

Eva (Fister) sagde ...

Dejligt at komme i sommerhumør - sødt kort :o)

BellaMio sagde ...

Det var da nogle mægtig søde sandal kort.. :-)

Anonym sagde ...

tusen tack för dina goa ord inne hos mej!! de värmde massor!! *glad* =D
VIlket lekfullt kort du gjort! det är roligt å leka av sig med sin quickutz ibland! =)
STOR KRAM Petra
http://paradises.blogg.se/

Majer sagde ...

Ej hvor er det skønt sommeragtigt!! Det er bare lige hvad jeg har brug for at kigge på lige nu. Tak for det ;-)

Netti sagde ...

Ej nu fortryder jeg jo at jeg ikke købte den jordbærdies. Sikke et flot kort du har lavet..lækre farver.
De der sko er det også kort?? Kan du ikke ligge en skabelon ind?

Anonym sagde ...

Skønne sommerstemningsbilleder ! Skæd idé med de sommersandaler :O)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke lækre kort du har lavet. Hvor finder jeg en How-to på de sommersko??? De er da bare for søde.
Knus fra Jeannette