lørdag den 11. april 2009

En lørdag i kort værkstedet

-Ja man kan vist godt sige, at jeg har været i kort værkstedet idag. Hele 5 kort blev det til! Det første her kan jeg rigtig godt li`,men det er jo også min ynglings farver:0)
Alle motiver er Hänglar stempler og er farvelagt med Distressing Ink.

To næsten ens kort, men et drenge og et pige kort.

De to næste kort er børne kort lavet med qk figurer. Den store runde er 3" scallup punch og den runde cirkel indeni er lyseblå Easy punch. Papiret er en gammel Sassafras Lass stump.

Jeg har brugt 3D puder mellem alle lag.

Jeg er på vej ud og handle ind til i aften, der kommer drengenes kusine Lærke på besøg og overnatter hos Micki, så det bliver hyggeligt.
Fortsat rigtig god lørdag;0)

15 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Jamen, du har da vist været i kortværkstedet. Skønne kort alle sammen. Super fint malede stempler og nuttet han og hun løve.

HenrietteH sagde ...

Skønne ting du har lavet i dag også .. Super fede farvesammensætninger - og sikke en skøn løve..

God påske herfra..

Heidi sagde ...

så skønne kort du har fået lavet og din farvelægning er jo bare så flot ;o)

Rigtig god lørdag - vi har været nede og lege film, det smittede ha ha

Peet sagde ...

ohhh,these are all so very beautiful!!!
Happy Easter!
Hugs,
Peety

sonja sagde ...

Skønne kort,meget søde stempler.god søndag

Anne Thormose sagde ...

Skønne kort, du har fået lavet. Dem med Hängler stemplerne bliver nok liftet i løbet af de næste par dage. ;o)
God påske til dig og din familie.

Netti sagde ...

Sikke flotte kort du har lavet. Det ser supergodt ud.

Tak for besøget hos dig..det bliver jo nok ikke sidste gang :)

Karina Beck sagde ...

Meget lækre kort, du har lavet!

Maya sagde ...

Åhhh så nydelige hänglar kort du har laget!
Lekkert malt!!!
Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg *glad*
Klem fra Maya :)

Gitte sagde ...

Sikke en masse skønt scrap du har lavet siden jeg var fobi sidst.:) Jeg er helt vild med din Hänglar stempler, de er bare så søde.:) Sikke nogle skønne klip-klappere:) Super sød toffieæske. Rigtig mange lækre detalejr.:)

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke en masse lækre kort! De er så skønne allesammen, jeg bli´r vildt inspireret til at bruge Quickkutz når jeg ser dine kort :-)De dyr, er da alt for cute ;)
Og som altid nogle skønne, malede stempelmotiver også!

Sabina Bjerre sagde ...

Smukke kort du har fået lavet :)

troll13 sagde ...

WOW, sikke en masse lækre kort du har fået lavet. Så produktiv :o)

Willy's creations sagde ...

Lovely cards you made.
Hugs,Willy

Anonym sagde ...

jeg er blevet ret forelsket i dine tekst stempler du bruger på dine kort. Ved du hvor man kan købe dem henne ?