lørdag den 18. april 2009

To helt forskellige stilarter...

-Ja, to helt forskellige stilarter blev det til idag. Først det her lidt enkle lyserøde kort med hängler stempel som er farelagt med Distressing ink refiler.
Jeg har brugt helt bitte, bitte små halvperler til knapper i skoen og i kjolen. Papiret er fra Prima.

Så fik jeg lavet mit hjerte med vinger færdigt. Det er lavet af Grunge Board fra Tim Holtz. Malet med Making Memories paint og sværtet med Cat Eyes. Hjertet har derefter fået Crakel accent og dødninge hovedet er malet med Crakel Paint fra Ranger.

-Idag har jeg bl.a. hart besøg af Netti og Bettina (Hotcat) i kælderen, det var rigtigt hyggeligt og dejligt og se jer. (er slet ikke misundelig over at de skulle ned og have en Tversted vaffel) Nu skal jeg have pakket butikken ned, for imorgen skal jeg have den med til Asdal sognegård som bliver invaderet af kreative damer:0)
Hvis nogen får lyst og kigge forbi er vi der fra kl. 10-16.
Fortsat god weekend

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

HVor er det flot lavet, hjertet med vinger ! Smart med det der crackle paint ! Kortet er også smadder sødt...men jeg forstår stadig ikke, hvorfor at alle de søde "stempelbørn" ikke har en mund !? God arbejdslyst med de kreative damer og god weekend.

Tanja sagde ...

Jeg er vild med dit Hänglar kort - lækker farve og nogle skønne detaljer.. God ide´med de halv perler på kjolen og skoene... :o)
Hjertet med vingerne er et rigtig fedt - SEJ stil... :o)
God weekend og rigtig god fornøjelse med de kreative damer..
Scrapknuzz Tanja

Eva (Fister) sagde ...

Flotte kort begge to.
Hvor er du altså bare god til at farvelægge stempler!

Jette / ma11edina sagde ...

Det er bare så lækkert, dine malede stempelmotiver er altid så "proff" at se på, virkelig gennemført og flotte malede. Grungeboard tingene ser vildt flotte og seje ud!!
Ja, jeg hører at d´damer har været omkring dig ...mens jeg var på byggemarked!!! Kunne godt ønske mig et andet sted hen i stedet for hihi :)
Rigtig god dag i morgen!

Netti sagde ...

HiHi så bliver man udleveret på en blog at man skal have is :) .. men den smagte HIMMELSK!!
Tusind tak for besøget i kælderen, det var superhyggeligt.
Flot kort du har lavet, det ser rigtig godt ud med den sløjfe.

Helle Sahl sagde ...

Super kort, med eller uden mund ha ha ha. Det har jeg aldrig tænkt på som LaChris skriver, at de ingen mnd har. Griner højt. Måske er jeg overtræt....Nå men det må jeg lifte opsætningen at med tekst og labels.

Betina Olesen sagde ...

Ajjjj.... så fik du brugt den crakel paint... det ser ski godt ud... det må jeg også have prøvet engang....
Ja, det var hyggeligt som altid, kan jo blive ved med at nulre rundt nede hos dig.... og isen...mums....

Men nu må i andre altså snart komme til vaffelhuset i Øster Hurup og smage vores....

Hygge fra Betina

Heidi sagde ...

rigtig søde flotte kort og det med "vinger" er da for sejt ;o)

Håber i får en rigtig hyggelig dag idag ;O)

sonja sagde ...

hvor er de flot lavet med crackle paint,og stemplerne er jo så flot malet. ha en god dag..

Unknown sagde ...

2 super flotte kort

Sarah sagde ...

Rigtig forskellige kort men super flotte begge to. Hjertet er bare for sejt!

Mette W. Sørensen sagde ...

er vild med det først kort,så enkelt og alligevel så smukt. det med sløjfen der går ned er da fantastisk, det må jeg prøve.