mandag den 22. marts 2010

lyserødt, glitter, bling og blomster

Dagens kort idag er af ældre dato, eller et par uger gammelt fra dengang jeg fik de nye Spellbinders. Så den dobbelte blomst Tilda sidder indeni er to Spellbinders hvoraf den yderste del er lavet til ramme.
Tilda har fået glimmer på kløver buketten, hendes blomster og hatte bånd. Ellers er brugt bling, blomster og en lille metal clips:0)
Weekenden er vel overstået, men loppemarkedet igår blev vist mest til en kører tur for der var ikke noget værd og bringe til huse. Og tro mig, for jeg kommer sjældent tomhåndet hjem fra et loppemarked! Der er blevet bestilt helt nyt fortelt til campingvognen som jeg håber når komme inden næste weekend hvor der skal stilles op og flyttes ind til forsæsonen. Hvor bliver det dejligt, jeg har godtnok været nervøs for vi ikke fik den op til påske pga. alt det sne vi har haft i Hjørring, men det sidste er så småt ved og være væk nu. Py ha, det er skøøønt;0)
Tak for besøget, rigtig god mandag og på gensyn

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Total tøzet kort. Flot!

Knerten sagde ...

Så søtt kort !
Flink du som klarer å komme tomhendt hjem fra loppemarked, det er ikke alltid lett !

Hellemor sagde ...

Super sødt kort hvor der i den grad er kræset for detaljen.

Sarah sagde ...

Fantastisk super sødt og flot kort!

lam sagde ...

Sikken et skønt kort i rigtig dejlige farver, passer perfekt til forårsvejret vi har haft på sjælland i dag

Mette W. Sørensen sagde ...

Sødt kort, er vilde med farverne og hvor er det stempel sødt, og du er bare så god til at farvelægge... flot