tirsdag den 23. marts 2010

Cupcake puder og påske lys

Engang i Januar var jeg i Ålborg i Greengate butikken og på vej hjem fortrød jeg, at jeg ikke købte de dejlige Cupcake puder som var sat ned med 50%. Hun lovede og ligge dem til side til jeg kom igen, men det skulle vise sig og vare længe pga. alt det sne vi har haft... Ditte var en sveske sidste weekend da hun var i Ålborg og tage dem med hjem for mig;0)
Planen er, at vi skal have 2 nye 3 personers hvide sofaer fra Ikea til sommer. Også køber jeg et ekstra sæt rødt betræk også ville disse dejlige puder være rigtig søde ved juletid med det røde betræk;0)

Jeg har siden man kunne få påske pynt været på jagt efter hvide æggelys, men har kun kunne finde dem i gule og grønne. Men nu fåes de altså i Fakta i hvide:0)

Et par æggelys i æggebægerne, det er vist nok måske det eneste påske der kommer herhjemme i år, får vores påske er besat og fritiden kommer til og foregå i campingvognen som får et helt splinternyt fortelt, det glæder jeg mig rigtig meget til;o)
Iøvrigt kan jeg fortælle, at jeg har drømt om Ditte inat... Eller det vil sige Dittes nye køleskab;0) Steen var nede og hjælpe Torben med og løfte herligheden ind igår og hold da op det er da noget af det mest lækre jeg har set! Total American retro style af et lyseblåt SMEG køleskab! Tror Steen og Torben fik grinet godt af os,for Ditte og jeg stod på hovedet i køleskabet da de gik udenfor og vi stod der igen da de kom ind:0) Studeres, det skulle det.
Fortsat rigtig dejlig tirsdag og tak for besøget;0)

5 kommentarer:

Heidi sagde ...

Lækker lækker puder, og passe de ikk også til gardinerne - hvordan går det med dem ?
Waww for et køleskab, det er hvis det eneste køleskab man kan være glad for ha ha håber Ditte invitere os indenfor ;O)

Rigtig god dag til dig

Mette sagde ...

Sikke nogle skønne puder, det ser dejligt forårsagtigt ud.

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Ja! man kan være heldig engang imellem.
Tillykke med dem.
Har næsten lige været deroppe sammen med min søster og hendes veninde.
Fik nogen fede ting bla. fra Walther og co og Greengate til minus 50%.
Det var en god dag...
Knus Susi

Hellemor sagde ...

UH, Sofie. jeg kan da godt forstå at du var nødt til at eje de puder. Hold da op hvor er de flotte og hvor er de pænt lavet. Et godt køb.

Sommerhusstil sagde ...

Hejsa sikke et fed skab og det ser jo godt ud med alt det Green Gate :o) Ja Smeg køleskabet står også højt på min ønskeseddel det er bare sejt og så i lyseblåt!!!!!
Ha en dejlig tirsdag.