onsdag den 17. marts 2010

Heroarts stempler

Et par kort lavet med det stempel jeg ikke længere har. Ellers smadder sjovt og lave, jeg elsker at ekspermentere:0)
Stemplet er embosset med gennemsigtig embossing pulver på hvid karton. Derefter er der brugt 3 Distressing ink farver på blomster og stilke.

Ellers er der brugt snor, knap og 3 lysegrønne raindrops.

Alt i alt blev det da til noget af en kort produktion idag og jeg tror, at det skal til og stå på layout lidt igen;0)

Jeg har nok aldrig nogensinde været så glad for regnvejr, det betyder der svinder i de kæmpe snedynger som stadig ligger på vores vej. Så det må gerne regne hele natten igennem!

Godnat og sov godt.

6 kommentarer:

Tanja sagde ...

Sikke nogle søde kort og jeg er vild med de detaljer sådan et enkelt kort kan have...
Jeg er da også SÅ vild med det sørøver kort du lavede i sidste indlæg - mange flotte detaljer og kanon farvelægning... :o)
FEDT med ferie - det kunne helt klart også bruges her, men der er lige en konfirmation istedet for... :o)
Scrapknuzz Tanja

Sanne sagde ...

Smukt resultat fru Hansen :0)

Anne Thormose sagde ...

Skønt kort, og jeg kan ikke vente til mit stempel kommer hjem - så skal dit kort bestemt liftes. ;o)

Anne Thormose sagde ...

Skønt kort, og jeg kan ikke vente til mit stempel kommer hjem - så skal dit kort bestemt liftes. ;o)

Jette / ma11edina sagde ...

Det er SÅ flot!! Ja, jeg er jo SÅ glad for mit stempel ;), en skam du ikke har det mere, for dine kort er vildt flotte!
Også sejt sørøverkort du viste i forrige indlæg :)
Og god ferie, når i engang når dertil *S*, dejligt at det nu er på plads!

Marianne sagde ...

Hvor er debare smukke... Wow... Og nogle skønne og meget klassiske farver :o)