fredag den 16. oktober 2009

Kortmester 2009 Uge 5

Opgave 3 skulle være 2 tags med julepapir og mindst 15 cm. Jeg valgte papir af samme serie og i (syntes jeg) de dejligste julefarver. Første tags blev i form som en julekugle. Ophænget er index punch fra StampinUp!.
Der er syet rundt i kanten med tyndt hækle garn. Det er lidt tykkere end sytråd og det giver en lidt anden effekt. Bogstaverne er Thickers fra American Craft.

Næste tags er lavet med form som alm. Manilla mærke. Jugle kuglerne er skåret ud i mønster papir og her er igen syet rundt i kanterne

Blomsterne er Prima jule blomster fra sidste år (eller måske forrige) og hvis nogen ved om man stadig kan få dem et eller andet sted, vil jeg MEGET gerne vide det! Jeg vil nemlig rigtig gerne have flere.

Opgave 2 var et tøsekort med glimmer. Jeg har brugt hvid glimmer karton og de lækreste muffin dies...


Det prikkede papir giver dem lige lidt "køkken":0)

Opgave 1 var en skitse udfordring med efterårs farver. Her har jeg brugt papir fra Greeting Farm. De store bogstaver er QK alfabet og de brune er Thickers.


Så er der kun en uge tilbage og jeg glæder mig allerede til at komme igang med de 3 nye opgaver. Ligenu sidder jeg i bilen på vej til Billund (hurra for mobilt bredbånd) hvor vi har lejet en hytte for weekenden og skal i Legoland imorgen. Der er overhovedet ikke det der ligner scrap med i bilen med undtagelse af et par gamle scrap blade der har sneget sig i posen... -Glemte måske lige og sige, at jeg var på min første Bukke jagt igår og jeg "skød" en stor flot Buk. (med bilen)
Kan i alle have en super duper dejlig weekend og tak for besøget;0)

14 kommentarer:

Anne Thormose sagde ...

Skønne kort - som altid. Rigtig god idé, at bruge tab-punchen som "top" på julekuglen.
Hvor har du bogstaverne fra, som sidder på kortet til julekuglen? Det ligner fløjl.

fie & Co sagde ...

Bogstaverne på den runde kugle er skum Thickers og de hvide er Chip Board bogstaver med stof:0) Også Thickers

Mette W. Sørensen sagde ...

det er simpelthen så fine... kan så godt li at der er syet på kortene.. Du "skød" en buk????? Med bilen, kan i så godt køre til billund idag??? Ha en rigtig god weekend.
Knus

Helle Sahl sagde ...

Super flotte kort alle tre. har jo snyde kigget lidt mens du lavede dem. Super flotte detaljer og farver.

Kan i nu alle have en god ferie og kom nu ikke mere galt afsted.

Netti sagde ...

Skete der noget med bilen??
Sikke flotte kort og tags du har lavet. Jeg er vild med din stil :)
Rigtig god tur til Billund og hils Klodshans aka Steen :)

Sanne sagde ...

Hvor er de smukke Sofie! Fantastiske detaljer :)
Hilsen Sanne

Hellemor sagde ...

Flotte, flotte kort, Sofie. Julekuglerne er så cute og hvilke dejlige farver. God ide med tab-punchen som top. Muffinskorten - mums, det er lige til at spise og det flotteste kort i denne opgaveløsning (;0).

Håber at I har en god tur uden nogle uheld.

Ditte sagde ...

De to første kort er jeg helt vild med. Håber I hygger på camping. Knus

Linda sagde ...

Sååå flotte:-) Dine kort er altid bare enkle og alligevel så inspirerende.

Heidi sagde ...

hvor er de flotte er især vild med nummer 2 - og skønnnnnnnnnnnnnnne farver alle sammen ;o)

Rigtig god søndag til dig knus

Karina Beck sagde ...

Det er altså nogle superflotte ting du laver. Den runde kugle scorede altså hos mig og fik min stemme.

God søndag til dig.

BellaMio sagde ...

Super skønne ting du har fået lavet!! Håber at du har haft en dejlig ferie!!

Sarah sagde ...

De er virkelig lækre allesammen. KAn rigtig godt lide dine tags!

lam sagde ...

sikken nogle skønne kort og tags