lørdag den 24. oktober 2009

Kortmester 2009 opgave 5

En af opgaverne denne gang var "tør embossing" . Jeg har brugt QK embossing plade til baggrund, rammen er Basic Dream og teksten er StampinUp! Den lille sommerfugl er farvet med lidt Copic.
Selve kort formen har den fået med Label One fra QK. Et rigtigt dårligt billede, med bedre bliver det ikke halv 1 om natten.

Så var der en skitse/farve udfordring. Jeg mener papiret er Melissa Franklin. Ihvertfald var det noget jeg købte hos Unik til scrap i Bording og jeg kunne godt have brugt et par stykker mere ad det.

Stemplet er fra Stempel glæde og rammen er igen lavet med Label One fra QK som er sat på med et par 3D puder.

Så skulle man lave et kort som indeholdt en "gave". Jeg valgte at lave et kort med en fløde karamel:0) Papiret er det nye MM julepapir, stemplet er fra Stempel Glæde og blomster og blade er fra Prima. Ellers er der brugt creme karton, bling, knar og snor.


Formiddagen idag startede med Mærke svømning. Micki skulle se hvor langt han kunne svømme og det blev til 400 m, så jeg er rigtig stolt af ham. Tror også han blev meget overrasket selv, han havde vist kun regnet med 100 el. 150 m.
Jeg har planer om at farvelægge lidt stempler idag, det er længe siden efterhånden og jeg har et par jule stempler som trænger til at blive "luftet".
Fortsat rigtig god lørdag og tak for besøget;0)

5 kommentarer:

Mutte sagde ...

Det er et skønt julekort, super lækkert papir

Jette / ma11edina sagde ...

Super søde kort alle sammen. Elsker din stil og og prøver tit at lave noget der "ligner".... men "Sofie-kort" er nu engang "Sofie-kort" med sin helt egen stil. God weekend :-)

Sanne sagde ...

Rigtig søde kort Sofie - dejligt papir du har brugt! Og så ser man lige Label one - one of my favourites!!!
Ha ´ en dejlig lørdag!

lam sagde ...

Skønne kort

Gitte sagde ...

Super søde kort du har lavet. Rigtig mange fine detaljer.:)Super flot effekt at du har sat 3D puder på. Det må afprøves.:)
Du må ha' en rigtig dejlig weekend :)