lørdag den 24. oktober 2009

2 stk. Lørdags kort med forringet billede kvalitet

Eftermiddagen idag blev brugt til at farvelægge julestempler fra sidste år. Billederne er ikke for gode pga. det dårlige lys og MEGET mørke dage der er i øjeblikket.
Bogstaverne er stof Thickers fra American Craft og blomsterne er mine elskede jule Prima blomster også fra sidste år. Og farverne, det er lige mig:0=)

Det andet kort jeg fik lavet idag, er et af mine ynglings stempler! Hun er bare så sød som hun står der og pynter juletræ hende Tilda:0) Begge stempler er farvelagt med Distressing Ink og teksterne er fra 7Gypsies punched ud med StampinUp! word Punch. De er sammen med stemplet sat fast med 3D puder i forskellige tykkelser for at skabe lidt niveau.

Lige om straks står den på Coulotte steg, bagte kartofler med rigeligt af hvidløgs smør og salat. Imorgen tidlig og resten af dagen, vil jeg nyde, at vi har en HEL time mere (at scrappe i)
Fortsat rigtig god aften og tak for besøget, sessnart igen;0)



9 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Waw - hvor er det nogle smukke kort. Især Tilda med juletræet er da bare så smukt og enkelt..

Fortsat god weekend...

Helle Sahl sagde ...

Skønne kort og smukt farvelagt.

Anne Thormose sagde ...

Det kan godt være, at billederne er taget i halvmørke, men kortene er stadig super skønne. ;o)

Heidi sagde ...

Kan kun give dig ret - tilda med juletræ er for skøn, måske jeg skulle finde mit fra gemmeren og hov kommer d alige i tanke om halloween stempler jeg hvis også købte dengang de var i Hjørring :o)

Flotte kort og rigtig god søndag til dig

Hellemor sagde ...

Det er rigtig to Sofie kort. Hvor er de de flotte. Det sidste af kortene især. Det er godt ud med den grove snor og snørehullerne. Du er altså en knag til farvelægning.

God søndag.

Gitte sagde ...

Ej hvor er de kort bare søde.
Ja Tilda som pynter træet er bare sød.

Karina Beck sagde ...

Rigtig rigtig søde julekort.

Mette W. Sørensen sagde ...

Dejlige julekort og synes altså ikke billede er forringet, det lys du har taget dem i er da vild hygge...

Grete sagde ...

Rigtig søde kort, jeg er specielt vild med det nederste, flotte farver, og så er det stempel da bare så sød.