lørdag den 12. september 2009

1½ layout

1½ layout fik jeg lavet sidste weekend i Bording, ved faktisk ikke hvordan jeg bar mig ad, for hold da k.. jeg var dårlig! Det første layout "koldskål" var det jeg fik færdig og det var efter en skitse fra Scrapsisters. Billedet er af micki fra forrige sommer i færd med hans absolutte ynglings spise Koldskål...
Pilen er malet med crakel paint fra Ranger, jeg elsker det og vil rigtig gerne have det i ALLE farver.
Bling fra Prima er jo bare fantastisk syntes jeg:0)

Her er så mit halve layout. Nu kan jeg så gå og kigge lidt på det og finde ud af hvad det er der skal gøres ved det.
Kanten er syet med dobbelt sytråd og hvor bliver jeg altså bare glad når jeg kigger på det papir;0)

Ellers er jeg i fuld gang med opgave 1 som indeholder 3 opgaver i en kort udfordring på Scrapsisters, så det må i vente med at se. Jeg er på vej i campingvognen med Micki, han vil så gerne derned og det er også ved og være længe siden nu Jeg tror vi smutter forbi BlockBuster på vejen, så kan vi rigtig hygge;0)

Rigtig god weekend og tak for besøget.

5 kommentarer:

Ditte sagde ...

Godt klaret, at du fik fremstillet noget overhovedet i Bording, når nu du havde det så dårligt.
Ja, det papir fra OA er for skønt, kan rigtig godt lide det du har fået ud af LOet indtil videre.
I må hygge jer på camping. Knus og god weekend.
PS:Håber iøvrigt du er helt på toppen igen?

Heidi sagde ...

rigtig flotte loér og er vild med papiret du har brugt til det sidste :o)

Lyder bare for hyggelgit med tur i campingvogn - mindes de aftner hvor vi hyggede med starinlys, sokker og film - rigtig god fornøjelse knus

Helle Sahl sagde ...

Jeg tror du var helt i in egen verden og koncentreret i Bording. Super fine layout du fik lavet med feber.

God tur i campingvogn. Det er med at nyde de sidst lækre solrige dage. Knus

Hellemor sagde ...

Som altid er det spændende at kigge forbi for at se hvad du nu har fundet på at lave. Det er nogel flotte layout og det papir med fuglende på er så nice.
PS. Jeg har lige skåret kartonet til udfordring nr. 3 i kortmesterskabet, så jeg må hellere få mig meldt til. Tak for beskeden.
god weekend til Jer.

Anonym sagde ...

Dejlige layouts, begge to...også selvom det ene endnu ikke er færdigt...men mon ikke du allerede har færdiggjort det...? Håber du har haft en dejlig weekend...bare det var mig der havde været ude med campingvognen!